czwartek, 25 lipca 2013

Psie wyposarzenie

Nic dzisiaj ciekawego się nie wydarzyło. Opiszę tylko nasz psi sprzęt.



Rzutka do piłek - używam jej gdy chcę rzucić piłkę na dużą odległość.

Torebki na psie odchody - chyba nie muszę tłumaczyć do czego służą. Te różowe wygrałyśmy z Czarką na Gali Psów, a te zielone kupiłam w Tesco :)

Smycze automatyczne. Ta brązowa jest trochę popsuta. Smycz flexi używam na większosci spacerów. Mam ją już dwa lata i działa dalej idealnie.

Zestaw do pielęgnacji sierści.
Trochę sie tego nazbierało, bo ciągle coś sie gubiło i kupowałam nowe. Ostatnio wszystko znalazłam.

Koszyczek dla psa. Gdy Czarka w nim jeździ przywiązana jest dwoma smyczami aby nie wyskoczyła.

Smycz i obroża łańcuszkowa.
Smycz dostałam od babci, a obrożę sobie dokupiłam.

Komplecik "łapki"
Smycz, obroża, szelki. Zamówiłam to przez internet.
 Obroża i smycz.
To pierwsza obroża i smycz Czarki.
 Zabawki
Oj sporo ich, a to jeszcze nie wszystkie.

Szampony i środki antypchielne.

 Kaganiec Czarki.
(kupiłam go na wszelki wypadek)














Obroża z Pedigree i smycz Hilton













Czerwona smycz i obroża Scarlet







Szelki "Tęcza"
Używam ich na wycieczki rowerowe.


Poidełko na wycieczkę rowerową










Czarne szelki Czarki

Mamy jeszcze kilkanaście innych rzeczy. Np. klatka, transporter, cztery legowiska, miski, kocyki, ręczniki, własnoręcznej produkcji mały tor agility, domowej roboty ringówkę, psie majtki :P, trzy frisbee, gwizdki, kliker, obcinarkę do pazurów, pojemnik na przysmaki itd. itp.

Justyna&Czarka&Scarlet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz!