wtorek, 27 sierpnia 2013

Kuzynka na wystawie?

Ostatnio nie mam zbyt wielkich chęci do pisania. Co więcej w aparacie zacina się karta SD i tata zabronił ją wyjmować. Muszę przegrywać zdjęcia przez kabelek, którego na razie nie chce mi się szukać. Z psami ćwiczymy sztuczki i troszkę agilitujemy. Scarlet biega przez tunel, który bardzo polubiła, a Czarka całą resztę, którą chciało mi się ustawić. Mój tata był zachwycony tym jak wyszkoliłam Scarlet pod kątem wystawy. Kupiłam dzisiaj w weterynarza tabletki odrobaczające ale psy dostaną je dopiero za tydzień.

Jestem załamana z powodu wystaw. Na pierwszej łącznie 3 czworonogi w klasie baby, a na drugiej 2. No cóż, liczyłam na mniej :) Mało tego Scarlet będzie rywalizować ze swoją... kuzynką. Ojciec Scarlet - Borderguard LENNY jest bratem suczki Borderguard LOVE STORY - matki jej rywalki. Na krajówce będzie w klasie baby także pies (ILZUS BJ The Best of Gajowy), z którego hodowli (i tego samego miotu) rozważałam kupno szczeniaka, więc mniej/więcej znam jego przodków. Na obu wystawach, w innej klasie będzie także dalsza siostra Scarlet ( z innego miotu) ASHOKA Insita Ingenio więc spotkamy się z hodowczynią. Oj trochę się to pogmatwało ale błagam was tylko o trzymanie kciuków. W sobotę mamy numer katalogowy 15, a w niedzielę 11.
Kiedyś...
Więcej o obu wystawach jest TUTAJ >>KLIK<<

6 komentarzy:

  1. w takim razie powodzenia i trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaliście nominowani do LBA ;)
      Więcej: http://psia-ferajna.blogspot.com/2013/08/libsterblogaward.html

      Usuń
  2. Witam,

    Bardzo proszę o usunięcie zalinkowanej strony o mojej Alphie. Jeżeli chcesz coś pisać o moim psie i podawać strony, najpierw zapytaj! Do zobaczenia w Bytomiu, mam nadzieję, że do tego czasu zmienisz post.

    Pozdrawiam,
    Beata Orłowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Nie ma problemu. A my też będziemy w Bytomiu.

      Usuń
  3. Dzięki za usunięcie linku :) Wiem, że będziecie w Bytomiu, przecież napisałam - że do zobaczenia w Bytomiu ;)Oby pogoda dopisała.

    Pozdrawiam,
    Beata Orłowska
    Kennel Passion&Love

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!