czwartek, 22 sierpnia 2013

LibsterBlogAward


Zostałam nominowana do LibsterBlogAward. Otrzymałam dwie nominacje i dwa zestawy pytań :) 

Pierwszą nominacje otrzymałam od Weroniki Bensz z bloga Aura i kompania na 4 łapach

1. Jaki był Twój pierwszy pies?
Tylko moim pierwszym psem była Czarka. Ale psem, który pierwszy uznał mnie za panią był Sagan.
2. Wolisz małe, średnie, duże, czy ogromne rasy?
Kocham wszystkie psiaki
3. Jaki psi sport cię najbardziej interesuje?
Frisbee, Agility i Rally-o
4. Uprawiasz ze swoim psem jakieś sporty?
Wszystkie z powyższych ale żaden "na poważnie"
5. Karmisz swojego psa BARFem?
Czasami.
6. Ile lat miałaś, gdy dostałaś swojego pierwszego psa?
Ponad 9
7. Od jak dawna prowadzisz swojego bloga?
Od lipca
8. Wolisz konie, czy koty?
Zdecydowanie konie
9. Masz jakieś inne pasje?
Konie i Akwarystyka
10. Skąd pomysł na bloga?
Przeczytałam kilka i mi się spodobało blogowanie :)
11. Miałaś jakieś problemy z wychowaniem psa? Jak tak, to jakie?
Czarka bardzo łatwo się rozprasza i pracuje tylko dla nagrody.

Drugą nominację dostałam od Agaty Mazur z bloga Alex diabeł na 4 łapach

1. Ile masz łącznie obroży dla swojego psa? 
Dla dwóch psów 6.
2. Ćwiczysz ze swoim psem jakieś sporty?

Frisbee, Agility i Rally-o ale żaden "na poważnie"
3. Jakie lubisz kwiaty?

Storczyk, Maciejka i Róża
4. Twój pomysł na spędzenie wolnego dnia?

Zabawa, spacery i ćwiczenia z psami
5. Na jakim filmie ostatnio byłaś w kinie?

Nie pamiętam. Nie lubię chodzić do kina
6. Byłaś kiedyś na psim obozie?

Nie, ale chciałabym jechać
7. Ile krajów zwiedziłaś?

Niemcy, Słowacja, Czechy i... Polska! 
8. Masz lustrzankę?

Nie
9. Jaki masz model telefonu? 

Nokia 7373 ale niedługo będę miała nowy :)
10. Jaką książkę polecasz?

"Psie sztuczki"
11. Ile zabawek ma twój pies?

Bardzo dużo...

Pytania ode mnie:

1. Masz psa z rodowodem?
2. Byłaś/eś kiedyś na wystawie psów?
3. Jaką karmę je twój pies?
4. Jakie sztuczki zna twój pies?
5. Jeździsz z psem na wakacje?
6. Jakie masz zwierzęta?
7. Jeśli musiał(a)byś wybrać: pies rodowodowy czy kundelek schroniskowy?
8. Używasz smyczy zwykłej czy automatycznej?
9. Wyprowadzasz psa w szelkach czy w obroży?
10. W jaki sposób oznakowany jest Twój pies? (mikrochip, adresówka itp.)
11. Na jakie choroby poza wścieklizną jest zaszczepiony Twój pies?

Nominowani

Pojawia się problem, bo prawie wszystkie blogi zostały już nominowane. Zatem możecie odpowiedzieć na pytania dobrowolnie :) Nie będziemy przecież wiecznie się nominować :D

2 komentarze:

  1. Gratuluję :D
    JA już dostałam tyle nominacji, że tylko pierwszą opublikowałam XD
    A blog naprawdę świetny :D

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!