sobota, 3 sierpnia 2013

Psy, co się turlają

Dzisiaj Czarka i Scarlet nauczyły się turlać obok siebie, na raz. Łatwe to nie jest, bo obie muszą się przeturlać w identycznym momencie aby na siebie nie wpaść. Uczyłam jej dobre pół godziny z skutkiem pozytywnym. Gdy lepiej opracujemy komendę mam zamiar do nich dołączyć i wykonamy turlanie wszystkie razem. To tyle na dziś. Zdjęć nie robiłam.

Mam jeszcze jedną prośbę do Was. Zajrzyjcie tutaj, na program Sashy. Może ktoś zna odpowieć?

Justyna&Czarka&Scarlet

3 komentarze:

  1. Powodzenia w uczeniu się tej sztuczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno fajnie to wygląda, czekam na jakieś zdjęcia z tą sztuczką ;)
    Pozdrawiamy
    Weronika&Aura

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że coraz to więcej blogów rozsyła informacje o problemie mojej suczki, co sprawia, że jestem szczęśliwa - dziękuję za ową pomoc i wklejenie informacji o Sashce :* Będę Tutaj zaglądała częściej i czekam na zdjęcia, bądź filmik z sztuczkami :)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!