wtorek, 13 sierpnia 2013

Scarlet ząbkuje!

Własnie zauważyłam, że Scarlet nie ma już trzech mlecznych zębów! Super! No nie tak do końca super, bo zaczęła obgryzać co popadnie ale daje jej dużo zabawek. Jakoś przeżyjemy!


Daj głos

Napisałam w przed poprzednim poście o komendzie "Daj głos". Uczymy się jej. Scarlet już prawie ją opanowała, a Czarce zajmie to więcej czasu. Za każdym razem gdy zaszczeka mówię "daj głos" i nagradzam ją smakołykiem :)

D.C śledztwa

Rozmawiałam z sąsiadką. Powiedziała mi, że gdy wtedy poszła do kur widziała piękną dużą kunę (nie złapała jej). Dowiedziałam się także, że kuna tam gdzie mieszka nic nie kradnie. Kradnie jajka natomiast wszystkim sąsiadom dookoła. Jak to dobrze, że nie mamy kur. Z koleżanką nadałyśmy jej imię - Kunegunda :)
(To nie jej zdjęcie.)

Justyna&Czarka&Scarlet

2 komentarze:

  1. Masz śliczną borderkę! :-)
    Czarka również jest prześliczna!
    Ząbkowanie jest trudnym okresem,więc cieszę się za Ciebie, że małej wyleciały już 3 ząbki :)
    Znam to z kądś...
    Dobrze,że sztuczka wychodzi już coraz lepiej! :)
    Kunegunda... Osobliwe imię dla kuny... :)
    Pozdrawiam!
    Psia Krew!
    foreverfandogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ząbkowanie, ja też to teraz przerabiam :D. Masz piękne psiaki, a kuna też niczego sobie ;).
    Zapraszam także na mój blog: chersi-labradoodle.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!