czwartek, 1 sierpnia 2013

Wielka kąpiel, szkolenie i szczepienie

Rano zbudowałam w ogrodzie coś podobnego do wystawowego ringu. Ćwiczyłam z Scarlet bieganie na ringówce i postawę wystawową. To wszystko, czego teraz uczę Scarlet, Czarka ma opanowane do perfekcji :)

Około południa wykąpałam psy. Czarka jak zwykle cierpliwie zniosła kąpiel. Z Scarlet było gorzej. Nie chciałam jej zakładać kolorowej obroży, bo ona od razu w połączeniu z wodą zafarbowała by sierść. Założyłam jej zatem łańcuszkową, o wiele dla niej za dużą obrożę Czarki. Bez obroży uciekłaby z wanny i musiałabym ją gonić.
Piaszczysty spacerek po kąpieli :)
Mokry i nieszczęśliwy pies. W tle widać kawałek ringu, który zbudowałam

Wieczorem pojechałam z Scarlet do weterynarza na szczepienie. Czekaliśmy w kolejce jakieś 30 minut, a były przed nami tylko dwa psy i jeden kot. Scarlet początkowo nie była zadowolona. Piszczała trochę ale potem nawet merdała ogonem.


Justyna&Czarka&Scarlet

6 komentarzy:

  1. Czyściochy. :)
    Ta kolorowa obroża jest skórzana? Jeśli tak, to będzie bardzo farbować. :C
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest skórzana i w dodatku czerwona. Farbuje bardzo mocno. Przekonałam się o tym po pierwszym lepszym deszczu.

      Usuń
  2. Scarlet jest piękna. Macie zamiar brac udział w wystawach? Jak tak to w jakim wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbliższa wystawa, którą planujemy to krajówka 31 sierpnia w Chorzowie. Pojedziemy także na krajową brytyjskich ras pasterskich 1 września do Świerklańca (Chorzów). Zapiszemy się do klasy baby. Z tak młodą psinką pojadę aby przyzwyczaiła się do występów na ringu, w ramach socjalizacji i aby jak najwcześniej poznać jej wady, co do wzorca żeby nauczyć się je porządnie zamaskować w przyszłości.

      Usuń
  3. Scarlet to piękny pies, zresztą jak wszystkie borderki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu wszyscy zachwycają się tylko Scarlet :( Ja mam dwa psy! Czarka jest tak samo ważna :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!