poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Zgłoszeni na wystawę

Dzisiaj byłam w Częstochowie w ZKwP zarejestrować Scarlet. Jechaliśmy "na szybko" aby zdążyć ją zgłosić na wystawy: III krajową wystawę psów pasterskich ras niepolskich i 53 krajową wystawę psów rasowych. Po powrocie natychmiast wysłałam zgłoszenia.
Teraz jeszcze tylko drobne szlify w chodzeniu na ringówce i ze spokojem możemy jechać na wystawy. Scarlet zgłosiłam do klasy baby :) Także za niecałe 2 tygodnie wystawa! Została do kupienia tylko porządna ringówka.
Czarusia umie się śmiać!


Justyna&Czarka&Scarlet

6 komentarzy:

  1. Ooo, wygranej zyczymy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TO ŻYCZĘ WAM POWODZENIA NA WASZEJ PIERWSZEJ WYSTAWIE! :-)
    Mam tylko pytanie: czy masz jeszcze jakieś plany na najbliższe wystawy?
    Ja będę na 2xCACIB w Poznaniu :)
    Super zdjątke :)
    Moja Kora też ma takie szelki jak Czarka :D
    Pozdrawiam!
    Psia Krew

    foreverfandogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Planujemy jeszcze:
      22 wrzesień - krajowa - Bytom
      13 październik - krajowa - Zabrze
      20 październik - krajowa - Częstochowa

      Usuń
  3. Powodzenia na wystawach oraz wiele radości ze wspólnych występów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, medalu życzę :)

    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!