sobota, 21 września 2013

Pod szafę wejdę ja.

Rzuciłam piłkę i wpadła ona pod szafę. Scarlet zrobiła wszystko aby ją wydostać :) Przez 10 minut bezustannie szczekała i próbowała wejść pod szafę.

 Dzisiaj byli goście z okazji moich urodzin, które mam w poniedziałek. Scarlet i Czarka nie muszą się obawiać, że ich paniusia ma pusty portfel :)

Jutro wystawa w Bytomiu :) W konkurencji będzie ta sama suczka co ostatnio i jak się dzisiaj dowiedziałam jeszcze Soraya - siostra Scarlet. W klasie pośredniej będzie Ashoka. Scarlet oczywiście w klasie baby :) Mam nadzieję, że hodowczyni nie pomyliła się w wyborze Scarlet jako tej "najbardziej wystawowej". Proszę trzymać kciuki :) Z góry dzięki :D





Jest sukces!

9 komentarzy:

  1. jezusie jaki gimnastyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego te psiaki nie zrobią dla kochanej piłeczki XD. Trzymamy za was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo ! To się nazywa psi umysł, czyli co zrobić, żeby piłkę wydostać, a mianowicie trzeba zrobić wszystko :)

    Moja Sasha znalazła dzisiaj pod szafą swoją ulubioną piłę, którą jak się zabierze - wyje..

    Życzymy sukcesów, i.. ja trzymam kciuki, a Sasha łapki ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hę... Skąd ja to znam... :P

    Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaha zdjęcia są super,jak kombinuje żeby tą piłeczkę dostać ulalala,cudaśnie.najlepiej jak wpadnie smaczek np. pod szafę,to wtedy dodatkowo ten nochal. <3 widzę że nie tylko ja lubię wydawać swoje oszczędności na psa.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie rozkoszne borderkowe maleństwo! Widać, że kombinator niezły z niej wyrośnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, jak kombinuje :D Na pewno wygracie tą wystawę, nie ma innej opcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. HeHe =D ja to nie mam takich komedyji, bo mojemu się dupy ruszyć po piłkę nie chce, a co dopiero jej szukać XD
    Trzymam kciuki na wystawę =)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś ją wyciągnie.przeciesz to taki mądry psiak

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!