wtorek, 8 października 2013

Czyj to fotel?

Obecnie muszę dzielić fotel z Czarką... Jakoś jej tam wygodniej niż w legowisku :) 


Czarka zawsze zamyka oczy przy robieniu zdjęcia z lampą błyskową :)


Kochać zwierzęta

Ostatnio przekonałam się, że dużo osób tak jak ja uwielbia zwierzęta, a wcale o tym nie mówi. Moje koleżanki z klasy założyły bloga o swoich psach i nie tylko :)  

Niespełnione plany wystawowe

Wspominałam, że mamy zamiar wziąć udział w wystawie psów w Konopiskach (Częstochowa) ale mój tata uznał, że klasa baby do niczego się nie liczy (i miał trochę racji). Tym sposobem pojawimy się tam tylko towarzysko w ramach socjalizacji. Następna wystawa z "wystawianiem" to zimowa krajówka w Będzinie ale już w 2014 i w klasie szczeniąt. Potem CACIB'em w Karowicach postaramy się rozpoczać Młodzieżowy Championat Polski. :) Tyle się ze Scarlet naćwiczyłam biegania na ringówce. Opanowałyśmy to do perfekcji. Konkurencjo ciesz się, że nas w Konopiskach i Gliwicach nie będzie :P :D

7 komentarzy:

  1. :D jak to czyj fotel? ale zadajesz głupkowate pytania... Oczywiście, że Czarki :D
    Powodzenia na wystawach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na wystawach ! Samych wysokich ocen ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No już niedługo będzie post pt. czarka Młodzieżowym Chempionem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarka jest nierasowa :) Scarlet ma rodowód i to z nią będę jeździć na wystawy :)

      Usuń
  4. Baddy strasznie polubił fotel w salonie,niemal cały czas po spacerze tam lezie.
    ps. powodzenia !

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Championa Młodzieżowego Polski rozpoczyna się poprzez zdobycie w kl. młodzieży tytułu Zw.Mł a Ty jakieś głupoty tam wypisujesz o CACIBIE ;) Tytuł CACIB to liczy się na Intera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc CACIB miałam na myśli rangę wystawy - międzynarodową. Wiem, że młodzieżowego championa przyznaje się psom, które na trzech różnych wystawach (w tym co najmniej jednej międzynarodowej lub klubowej), od trzech różnych sędziów otrzymały tytuł Zwycięscy Młodzieży.

      Usuń

Dzięki za komentarz!