sobota, 12 października 2013

Jak pięknie jest wokół nas...

Wybrałyśmy się na bardzo, bardzo długi spacer.


Najpierw poszłyśmy na boisko. Zabrałam rzutkę do piłek i rzucałam piłkę Scarlet na ogromne odległości. Czarka też trochę aportowała.



Skakałyśmy przez i po oponach (Ja i Czarka).




Potem poszłyśmy w pola, w przeciwnym kierunku niż zazwyczaj. Pierwszy raz z psami byłam na tamtych "drugich" polach. Nie spodziewałam się, że tak niedaleko jest tak pięknie. Do końca nie znałam "rozkładu dróg" ale nie pobłądziłyśmy.



W pewnym momencie skończyła się droga i szłyśmy jakieś 20m polem. Potem droga znów się zaczęła.

Przechodziłyśmy obok koni i była to świetna okazja aby zapoznać z nimi Scarlet. Ta pierwszy raz w życiu je widziała. Najpierw się bała i wysunęła się z obroży jednak komenda "wróć" zadziałała perfekcyjnie. Wzięłam Scarlet na ręce, podeszłam bliżej i pogłaskałam konia. Borderka widząc to zaczęła szczekać z zazdrości i konie sobie poszły.



Wróciłyśmy jeszcze inną drogą, koło stawku.


Więcej zdjęć w galerii

6 komentarzy:

  1. super że właśnie tak spędzasz czas ze swoimi pupilami, ja jak mam czas wychodzę z moim Lackym na długie spacery a z Mają się bawię.:) Psionka!


    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny spacer, ja również uwielbiam spacerować po polach, no i lasach rzecz jasna :)

    Widzę, że Scarlet przeżyła właśnie swoje pierwsze spotkanie z koniami -- ach, świetna socjalizacja ! ^o^

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwieklbiam z psem spacerować wzdłuż lasu, albo dogtrekkingować po lesie.
    To wspaniałe chwile, można się rozmarzyć i przemyśleć kilka spraw.
    Pola też są fajne, ale tylko te zielone gdzie trawa jest dosyć niska :D
    Pozdrawiam Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  4. spacery z psem są cudowne. *o* my dzisiaj byliśmy w lesie tyle że mieszkamy w dość często odwiedzanym przez turystów miasteczku i z uwagi na to iż jest dziś niedziela,bardzo wiele osób kręciło się po szlakach dużo osób.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być przezabawnie. Takie długie spacery są zdecydowanie lepsze niż krótkie i bez żadnych jakichkolwiek ciekawych wspomnień. Widać że bawiliście się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z moim Okruszkiem ostatnio ciągle na długie spacerki chodzę dziś 4h byłam xD

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!