piątek, 4 października 2013

Już jutro Cała Polska Biega z Nami

Pobiegniemy

Dwa razy w roku, na GOSiR Koszęcin organizowane są biegi w ramach akcji "Cała Polska Biega z Nami". Od trzech lat (czyli 6 edycji) biegam tam z Czarką, bo można biegać z psem. Z roku na rok poprawiamy swoje wyniki i walczymy same z sobą. Nie liczy się miejsce lecz to, że przebiegłyśmy. Trasa ma długość ponad 3 km i wiedzie przez las, ścieżką przyrodniczo-leśną "Klepaczka". Każdy uczestnik bez względu na miejsce otrzymuje nagrodę. Miejsc nikt nie liczy. Trasę można nawet przejść. Każdy uczestnik otrzymuje nagrodę (np. koszulkę, spodenki, czapeczkę, odblask itp.) Ja skompletowałam już cały strój :) Im dłuższy dystans tym lepiej mi się biegnie. Z moich obliczeń wynika, że na poprzednich dwóch edycjach byłyśmy w pierwszej dziesiątce ale bez przechwałek mało trenujemy :)
Polska biega 2012. Ja stoję z tyłu i mnie nie widać ale Czarkę tak :) Dla ułatwienia zobaczenia zaznaczyłam ją czerwonym kółkiem.

 Jutro wraz z całą Polską, a mam rozumieć także zwierzętami pobiegniemy z Czarką i Scarlet.
Serdecznie zapraszamy wszystkich do Koszęcina. Naprawdę warto pobiec. Można zabrać psa. Start w biegu jest całkowicie darmowy, a każdy uczestnik dostaje wspomnianą już nagrodę i wodę mineralną. Od 10:00 do 10:55 zapisy, a o 11:00 start.

Spacerek

Korzystając z pogody byłyśmy na długim spacerze. Oto fotki:







Blog

Zmieniłam wygląd bloga na zgodny z porą roku. Nowy jest także banerek:


Zapraszamy do Galerii, gdzie na pojawiają się nowe albumy :) Zachęcam także do zaglądania na nasz fanpage >>KLIK<<. Jeśli macie jakieś pomysły na bloga piszcie w formularzu po prawej stronie :)

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że można biegać z psami, u mnie w mieście bodajże za tydzień też są biegi i mam zamiar brać w nich udział i wezmę na pewno Kibę, a może i Chersi, zobaczę jak to wszystko się potoczy :). Spacerek chyba udany :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. biegajcie,biegajcie. :) trzeba wykorzystać czas... u nas dzisiaj również była śliczna pogoda.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że się tak udzielacie :)
    Pomysł na bloga.. hmmm.. mam ich w bardzo dużo, bardzo ładnie wygląda jednolity blog, tzn. Jednobarwne tło + nagłówek, kolumna i karty do stron. Jeżeli chodzi o kolory to jesienne (czerwone, brązowe, kremowe, pomarańczowe, ciemno żółte, a nawet różowe i fioletowe (jesienne wrzosy) ^o^

    Pozdrawiam serdecznie,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ja nie mogę, no trudno :/ Powodzenia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, na prawdę żałuję, że ja nie mogę wziąć udziału... Ale życzę powodzenia :). Co do wyglądu bloga, jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!