środa, 30 października 2013

Zmiana czasu w psiej "makówce"

Przesunęliśmy zegary. Spaliśmy godzinę dużej. No może nie my. Pies nie pojmuje, że zmienił się czas. Psy budzą mnie o 5:30 i bezlitośnie nalegają aby wyjść na zewnątrz. No ale czego się nie robi dla przyjaciół :)
Czekamy po drzwiami :)
Scarlet zafascynowana jest moją welonką i ciągle gapi się w akwarium jak zahipnotyzowana. Kupiłam wczoraj w Lidlu smakołyki dla psa firmy Orlando. Nie śmierdzą, są smaczne, łatwo się je rozrywa na mniejsze kawałki i mają bardzo wygodne opakowanie. Now wszystko super ale najtańsze nie są :P


9 komentarzy:

  1. U mnie jest tak samo.. Sasha wskakuje na moje łóżko i zaczyna mnie szturchać noskiem, żeby z nią wyjść ;p

    Czekamy na zdjęcia,
    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah... ta zmiana czasu to coś okropnego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baddy jak gdyby zakodowane ma kiedy je kolację i czeka w kuchni o 16:00 choć je o 17:00,zmiana czasu.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak... Ta zmiana czasu... Sama się jeszcze gubię! xD Zapraszamy na nowego posta!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie lepiej by było jakby już wcale nie przesuwano godzin, nie widzę w tym sensu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award.
    Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    1. Czy wiążesz swoją przyszłość ze zwierzętami, czy to raczej pasja, którą będziesz się zajmować w wolnym czasie?
    2. Co sprawia Ci największą radość w pracy z psem?
    3. W życiu kierujesz się raczej rozsądkiem czy uczuciami?
    4. Z jakich osiągnięć z psem jesteś najbardziej dumna?
    5. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na świecie- co by to było?
    6. Czy wierzysz w siebie?
    7. Skąd czerpiesz wiedzę o psach?
    8. Jakie są Twoje inne pasje?
    9. Jak myślisz, co Twoje psy by Ci powiedziały gdyby potrafiły mówić?
    10. Czy jesteś marzycielem?
    11. Co jest Twoją słabością?

    pozdrawiamy http://przez-swiat-z-labradorem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie odpowiem bo dostałam już łącznie aż 8 nominacji. Tylko dwie opublikowałam. Ale dzięki za nominację :) Fajnie wiedzieć, że ktoś nas docenia :D :D :D

      Usuń
  7. na szczęście Helutka mnie tak nie budzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, moja też chce dostawać obiad godzinę wcześniej :) Coś w tym jest - dla zwierzaków ludzkie machinacje z czasem najwyraźniej nie mają żadnego znaczenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!