piątek, 1 listopada 2013

Doczekaliście się fotek

Proszę bardzo! Posty uzupełnione zdjęciami:

Zaktualizowałam pod stronkę Scarlet. Dodałam jej nowe zdjęcia i wagi. Jako ciekawostkę dodam, że Scarlet waży już 15,2 kg :)

Uzupełniona Galeria >>KLIK<<, aż o trzy albumy :) Serdecznie zapraszamy do obejrzenia!!! Dziękuję za cierpliwość.

Wyniki ankiety

15 mniut

  0 (0%)
30 minut

  0 (0%)
około godziny

  5 (29%)
ponad godzinę

  3 (17%)
ponad dwie godziny
  4 (23%)
jeszcze więcej
  5 (29%)

Niedługo pojawi się nowa!

11 komentarzy:

  1. chętnie zajrzę. :)

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za chwilkę zajrzę ;D
    Blog bardzo mi się podoba. Obydwa pieski są świetne :)
    Border to moja ulubiona rasa *.*
    Czekam na nn i zapraszam do mojego świata; http://zbieranina-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Scarlet rośnie jak na drożdżach :D Zaraz zdjątka pooglądamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Scarlet jest już duża. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło popatrzeć na takie zadbane, zadowolone psiska. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo może jak na bordera! Mój aussie ma 27 kg ( samiec). ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pies :) Też mam zwierzaki - dwie suczki :)
    Zapraszam do siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mianowaliśmy Was do LBA.:) http://konienaszswiat.blogspot.com/
    PozdroPSIONKA! Konienaszswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!