poniedziałek, 18 listopada 2013

Dzisiaj nie mam czasu...

Dziś nie mam czasu nawet na spacer z psami. Siedzę przed komputem i mózg mi się przegrzewa :). Piszę tego posta, czatuję z kilkoma osobami równocześnie, odpowiadam na ask, zakładam konta i głosuję na Tesco dla szkół i Młody Nobel (właściwie to próbuję poradzić sobie z przeciążonym serwerem) aby mieć 6 z informatyki  - wszystko teraz, na raz i na zmianę. Nie wiem jak tak rozdzielam uwagę ale jakoś się udaje. Z psiakami chwilę temu ćwiczyłam komendy (w domu) i opracowałam dla Czarki układ komend. Scarlet leży na moich nogach i patrzy spojrzeniem typu: "Kiedy ty wreszcie skończysz, bo chcę pobiegać za piłeczką". Więcej w następnym poście, bo teraz nie mam czasu.

Jeśli Wam się chce to zagłosujcie na ten szkolny filmik o niemarnowaniu jedzenia.  >>KLIK<<

1 komentarz:

Dzięki za komentarz!