sobota, 9 listopada 2013

Jakby plaża...

Poszłyśmy na boisko. Jest tam stare, zaniedbane boisko do siatkówki plażowej. Wysypane chyba nadmorskim (bo białym) piaskiem... Zabrałam ringówkę i ćwiczyłam z Scarlet  halding. Borderka, która na podwórku biega lepiej niż perfekcyjnie na neutralnym terenie wcale nie słucha moich poleceń. Ciągnie, szarpie i protestując szczeka. A tak psiaki wariowały:








Rozwiązanie zagadki...

"Idą ci dwaj" - nie chodzi tu wcale o ludzi, czy zwierzęta, "ci dwaj" to mrok i cima. Bardziej po polsku - mrok i ciemność. Oznacza to zatem, że po prostu robiło się ciemno :)

9 komentarzy:

  1. Nominowałam Was do Liebster Blog Award! :)
    Szczegóły znajdziecie tutaj; http://requestdog.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Scarlet to już porządne babsko. ;) Ile to już miesięcy ma?
    Przyznam, że chociaż tak sobie podobają mi się BC black&white to ona szczególnie uroczo w takich kolorkach się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. znakomicie jest znajdować coraz to nowe miejsca na spacery,o tak a czarno-biała sunia woli zabawę niż ćwiczenia ! <3

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wielkolud ze Scarlet.:) Niedawno taka mała była..:) Piękna jest te futro.... Lacky tez tak ma, że za Chiny nie chcę ćwiczyć jak jesteśmy na polach, łąkach albo w lesie.:) Żywiołowe psiaki widocznie tak mają.:D Czarka również śliczna! Takie łobuzy! Jakbym widziała Rudego i Bombla.:) Dwaj bracia zawsze zabawę znajdą.: )
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah ;D
    Psiaki się chyba wyszalały, co? :>
    5 zdjęcie śliczne. Bardzo mi się podoba *o*
    Czekam na nn
    Zapraszam do mojego świata zwierząt; http://zbieranina-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, widzę, że psiaki się porządnie wyszalały :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieski się pewnie wybiegały :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiały się pewnie wyszaleć :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!