poniedziałek, 4 listopada 2013

Rozwiązanie zagadki


No więc na biurku jest:
A - Aparat fotograficzny (i pasek na szyję, a nie słuchawki)
B - Kopiarka, skaner i drukarka w jednym urządzeniu (popsutym he he)
C - Ładowarka i bateria do aparatu fotograficznego
D - Kwartalnik ZKwP "PIES"
F - Marker niezmazywalny do płyt
G - Książka "Wszystko o Psach"
H - Zamknięcie do pióra

Na początku też nie wiedziałam co tam jest :)

Co u nas?

Fascynacji akwarystycznej Scarlet ciąg dalszy. Dziś wróciłam ze szkoły, a ta stała na dwóch łapach na fotelu (dziwne, że Czarka jej pozwoliła) i lizała przednią szybę akwarium. Ryba nie zwracała na borderkę uwagi.

Planuję kupić na allegro smycz składaną, rozdzielacz na dwa psy do smyczy, frisbee, nową obroże dla Scarlet, kilka gryzaczków i jeśli wystarczy mi kasy KONG :)

3 komentarze:

  1. To miałam rację z aparatem, drukarką, myślałam, że to gazeta ale napisałam 'PIES' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia od mojej suni - mieszańca bernardyna i podhalana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na 'konkurs'. Szkoda że mam za późny zapłon ;D.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!