sobota, 16 listopada 2013

Smycze i smaczki!

Ostatnie zakupy.

Wczoraj kupiłam (w Lewiatanie):

Czerwoną smycz składaną, o trzech stopniach regulacji, o dł. ok.230cm i szer. 20mm, z dwoma karabińczykami, zapłaciłam 13zł (czyli bardzo tanio)
Smycz jest bardzo wygodna i co najważniejsze nie wżyna się w rękę gdy pies ciągnie. Posiada dwa karabińczyki więc mogę prowadzić dwa psy jednocześnie.

Smycz firmy "Hilton", o dł. 125cm i szer, 20mm, zapłaciłam 4,99 (czyli bardzo tanio)
Jest wygodna i nie wżyna się w rękę. Jest tej samej długości, co inna smycz więc bardzo fajnie wyprowadza się na nich psy.

 Dzisiaj kupiłam (w Auchan)

Dużo smakołyków i piłeczka dla Scarlet :)
Czarce i Scarlet bardzo smakują Snacki. Borderka jest bardzo zadowolona z nowej piłeczki. Kupiłam jeszcze karmę na szkolną zbiórkę, dla psiaków ze schroniska. Wszystko kupiłam bardzo tanio i jestem happy :D W końcu spacer nie polega na ciągłym przekładaniu smyczy z jednej ręki do drugiej. Dodatkowo porządnie wyprałam wszystkie smycze, obroże, szelki i zabawki. 

Nie może być idealnie. Dziś Scarlet zniszczyła i pogryzła legowisko Czarki. Przynajmniej mam pretekst aby kupić nowe. A to zniszczone zeszyję i będzie ok.

10 komentarzy:

  1. Ja też bym musiała nową smyczkę kupić, bo swoją zgubiłam prawdopodobnie na spacerze xD
    Więc czas wybrać się do Leviatana, tylko gdzie w pobliżu jest lewiatan, chyba wbijam do Ciebie :D

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieski na pewno się cieszyły :)
    To fajnie, że wszystko było takie tanie. Ile zaoszczędziłaś...o.O
    http://zbieranina-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne smyczki.:) Zapraszamy na naszego posta!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O też mamy te smaczki z auchana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego będziesz się na koniach uczyła bo ja byłam na 1 lekcji

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwona smycz bardzo fajna,ogółem ceny powalające. :) ja sama planuje w najbliższym czasie pewne zakupy dla biszkopta.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super smycze :D Kiedyś też kupiłam te same smaczki Snack ;)

    http://aussie-dog-world.blogspot.com/

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!