piątek, 27 grudnia 2013

Dziękuję!

za:
- 7600 wyświetleń
- 45 obserwatorów
- 520 komentarzy
- 7 nominacji do LBA

Napisałam 115 postów po którymi najwięcej komentarzy oddały:

Weronika Bensz -->  53 komentarze
Huskana --> 48 komentarzy
Ola Mikulska --> 41 komentarzy
Lani --> 39 komentarzy
Kora Pies --> 37 komentarzy

Dziękuję za komentarze także Popo, Grinch, Figusi, Chopsmart, Zuzi Owczarek, Natalii, Oli G., Bulwie oraz wielu innym!

Jesteście kochani! Dajecie mi motywację. W miarę czasu staram się również komentować Wasze blogi. Dzięki pisaniu bloga poznałam wiele wspaniałych osób, które mają takie same zamiłowania i pasje. Psich blogerów łączy jedno - miłość do zwierząt!

Będę pisać dalej. Blog jest wspomnieniem wakacji, sukcesów i porażek, wzlotów i upadków. Najlepszym lekarstwem na nudę!

Gdy zaczynałam pisać Scarlet miała 10 tygodni. Teraz jest 8 miesięczną pannicą, a ja czytam lipcowe posty i tęsknię za wakacjami. Za zamieszaniem i wariactwem. Za zasikaną podłogą i pogryzionymi butami.




18 komentarzy:

  1. Widzę że nie tylko mi brakuje wakacji i olanych podłóg :d
    Mój szczeniaczek też ma już 8 miesięcy. Szczeniaczki za szybko rosną :C
    J&T&R :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A, no i dziękuję za wspomnienie o mnie :)))

      Usuń
  3. Gratki :)
    Serio, aż tyle komentów dałam?! xD
    Cudne foto <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój piesek też ma 8 miesięcy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tęsknię za wakacjami, ale jednocześnie nie mogę się doczekać następnych i tego kiedy ten mój mały szczenior zmądrzeje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy! ;)
    Rzeczywiście, Scarlet wyrosla na piękną psinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Na pewno będę do Ciebie często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy! Oby było coraz lepiej, coraz więcej obserwatorów i wyświetleń bo na to właśnie zasługujecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm... Taka różnica ;). Scarlet dorosła (już prawie!! :P) panna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :D
    Hehe....najwięcej komentarzy dałam :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i życzę dalszych blogowych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super,super gratulacje :) O tak, komentarze są bardzo motywujące w pisaniu bloga : ) Życzę abyś nie zapomniała nigdy o blogu i dalej dokumentowała tutaj swoje psio-ludzkie życie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ;)
    Mnie też bardzo motywują komentarze. Bardzo tęsknię za wakacjami, podobnie jak Ty...:c
    Bardzo ładne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten piesek <3

    dodałam do obserwowanych. Liczę na rewanż :)
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wybierzecie się na wystawę do Sosnowca 19.01 to się pewnie spotkamy- to będzie nasza pierwsza wystawa;) mój psiak też ma skończone 8 miesięcy, a od Scarlet jest starszy o 5 dni:) tak więc do zobaczenia!
    Donka

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!