wtorek, 17 grudnia 2013

Psie pomysły...

Scarlet tęskni za wakacjami i pływaniem w stawie do tego stopnia, że zaczęła nurkować misce tak jak w basenie :D Wypuszcza powietrze nosem jak prawdziwy nurek.

 Mokra morda!

Czarka i Scarlet bardzo się lubią. Bardzo często się bawią ale czasami zabawa się kończy i zaczyna się kłótnia. Wtedy mówię "fe", a jeśli to nie poskutkuje wychodzę z pokoju. Ostatnio zrobiłam tej zębowej zabawie dwa zdjęcia...


W piątek lub sobotę wielka świąteczna kąpiel :) Już wiem, że niezadowolone będą psiaki i mama, bo znając życie znów zachlapiemy całą łazienkę :)

4 komentarze:

  1. Ja też moje czterołapy musze wykąpać. :P
    Zdjęcia są świetne, a szczególnie zębowa Scarlet :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas podobnie - przedświąteczna kąpiel futer obowiązkowa ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe :)
    Ja chyba też wykąpię Kokunię w sobotę :)
    Super te zdjęcia! :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny jak ja tęsknie za latem. <3 słońcem,wodą,zieloną trawą,ciepłem !

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!