wtorek, 31 grudnia 2013

Spacerki, sztuczki, piękna pogoda

Wczoraj.
Wstaję, wyglądam przez okno i czuję wiosnę. Mamy grudzień i 6 stopni + ciepłe słonko. Nie było możliwości abyśmy nie poszły na spacer. Bawiłyśmy się szarpakiem, Scarlet aportowała. Ostatnimi czasy nauczyłyśmy się także kilku nowych komend: czołgaj się, zmiana łapy, cofnij się i przekładania głowy pod ręką z łapami nad ręką (na znak optyczny, bo nie miałam pomysłu na komendę).



Czarusia wygrzewała się w "wiosennym" słońcu...

Wie ktoś jak uzyskać na zdjęciu płytką głębię ostrości? 
Mam aparat Panasonic (Lumix) DMC-FZ28. 

10 komentarzy:

  1. Mam tak samo... Nie mam pojęcia o tej ostrości.xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj włączyć tryb macro, zrób minimalny zoom, lekko przyciśnij spust migawki i do końca. Powinny być efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zdziwiona tą pogodą, wolę śnieg. Super że potrafią nowe komendy, trening czyni mistrza, oby tak dalej. Co do tej ostrości, to nic nie wymyślę, ale z tego co wiem to koleżanka ma Panasonica więc postaram się do niej coś napisać : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Też mam zamiar uczyć Tolę komendy czołgaj się:>
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nadzieje, że chociaż w ferie będę miała śnieg. Świetnie, że robicie takie postępy w sztuczkowaniu : ) Co do ostrości w aparacie aby na zdjęciu było wszystko ostre to ustaw wysoką przysłonę (zwykle oznaczona literką f....)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli chcesz uzyskać efekt małej głębi ostrości to ustaw maksymalnie najniższą przysłonę jaką ma Twój aparat.

      Usuń
  6. Super, że tak razem pracujecie :)
    Samych sukcesów w Nowym Roku!
    Pozdrawiamy,
    Oli&Emet

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam Lumixa i tryb manualny jest dla mnie zupełnie obcy, nie to co w Canonie. Szczerze ci powiem, w tym aparacie to trudne. Spróbuje może pomysłu Huskany. Wszystkiego najlepszego w nowym roku 2014!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam Lumixa.Ja myślę że on nie jest trudny w obsłudze.:)
    Zapraszamy na post.Zdaniemlackiego.blogspot.com
    Fajne zdjęcia!
    N&B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.Zaobserwujesz mojego bloga? Zdaniembombiego.blogspot.com
      PLIS! A jak tak to bardzo dziękuję.:) <3 ^^ :*

      Usuń

Dzięki za komentarz!