wtorek, 28 stycznia 2014

Dlaczego Zimą jest zimno?

Na to pytanie od dawna próbuję znaleźć odpowiedź. Dzisiaj trochę sztuczkowałyśmy w domu. Scarlet uczy się sztuczki akuku. Czarnulak świetnie się czołga Nie chce mi się wychodzić na dwór, bo trzeba się ciepło ubierać, co zajmuje dużo czasu. Ostatnio przy -15 stopniach byłam wynieść śmieci w krótkim rękawku i w klapkach :P Ale spokojne. Jestem zdrowa. Psiaki też.

Zaczęłam brać udział w wielu konkursach, bo tata powiedział, że jak przyjdą trzy nagrody to kupi mi lustrzankę + obiektyw i lampę błyskową. Marzenie się spełni ;) Trzymajcie kciuki abym szybko coś wygrała :D

A to zdjęcie z zeszłego roku ;)

6 komentarzy:

  1. No, no nie rozchoruj się! Niby kosz na śmieci blisko, ale jednak łatwo zachorować! Wow, świetnie! To czekajcie sobie na te nagrody. Koniecznie pochwalicie się nagrodami, oraz lustrzanką. Oczywiście gratulujemy a ja po części zazdroszczę :P

    Pozdrawiamy B&S&R.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę wiosnę ! a najlepiej to już lato. :D w takim razie powodzenia w wygrywaniu konkursów,oby się udało.wtedy wszyscy pooglądamy zdjęcia z nowego aparatu.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki o wygraną! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby ci sie udało! :3
    Zima jest potworrrnie zimna :O

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!