piątek, 17 stycznia 2014

Już się boję...

Dzisiaj pojawiły się wykazy psów z numerami i plan sędziowania wystawy. Ustalenie numerów, potem właścicieli, a następnie psów zajęło mi zaledwie kilka minut. Boję się konkurencji. Będą naprawdę ładne psy z już kilkoma sukcesami na koncie. Nie bałabym się tak wiedząc, że Scarlet nie jest gruba. Nie wiem dokładnie ale wydaje mi się, że jest troszkę zapasiona :P Na pocieszenie sędziować będzie nas ten sam sędzia, który przyznał na NBwR w Chorzowie. Mam  nadzieję nie będzie tragicznie i Scarlet nie zgłupieje. Jest to nasza pierwsza wystawa w hali.



Dajemy z siebie wszystko na treningach mimo, że pogoda nas nie rozpieszcza. Jutro ma być ładnie ale do południa i w południe mamy plany zupełnie inne niż treningi.

Ćwiczyłyśmy dziś po zmroku w strugach ulewnego deszczu. Początkowo starałam się biegać koło muru domu, bo tam trochę mniej padało. Potem odpuściłam. Biegałyśmy po drodze asfaltowej, po błocie i kałużach. Wróciłam z basenem w butach. Byłam kompletnie przemoczona. Włosy mogę wykręcać. Ale udało się! Ćwiczenia przynoszą efekt. Mimo iż na ulicy nie było idealnie liczę, że podołamy wyzwaniu w niedzielę. Postawiłam sobie cel: zgarnąć wszystko co możliwe! Jutro po południu kąpiel, czesanie itd.

 W niedzielę wczesna pobudka. Trzeba będzie Scarlet zmęczyć (nie wiem jak tego dokonam) aby nie ciągła na ringówce. Spakować do samochodu wszystkie szpargały i ruszyć do Będzina (60km). Znów powitać nasze śląskie miasta i przypomnieć sobie jak rok temu byłam tam bez psa ale już wiedziałam, że będę go miała!

13 komentarzy:

  1. w takim razie powodzenia Wam życzę.coś na tym zdjęciu Scarlet wydaję się wystraszona.

    pozdrawiamy gorąco
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo zdjecie robiłam z samowyzwalaczem i miałam 5 sekund na ustawienie jej, a ona nie wiedziała czemu robię to tak szybko :D

      Usuń
    2. Samowyzwalacz można ustawić na dłuzej....

      Usuń
    3. Nie da się :( Mam głupi aparat.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia! :) My jutro idziemy na agility ( szkółka przygotowująca do zawodów - idziemy na próbną lekcje ), wprawdzie jest to grupka początkująca, ale jak od września wystartowali to możliwe, że już nie będą początkującymi :p A ja nie chce z siebie zrobić, brzydko mówiąc, idiotki :pA wy dacie radę! :) Trzymam kciuki! :) A wy za nas xD
    Pozdrawiamy!
     N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, Twoja Scarlet jest za gruba. Ciągle wypisujesz że BC nie da się zmęczyć, że BC to mega wulkan energii itp, a tak na prawdę nie potrafisz zająć się tym swoim BC. Chciałać BC bo co ? Bo moda?Poświęcaj jej więcej czasu, a uda ci się ją zmęczyć. Wystarczą nawet sztuczki a pies jest padnięty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszkę :P Ona ma bardzo gęstą sierść. Czy ja napisałam, że nie da się zmęczyć? Chodzi mi o to, że jeśli będzie szaleć to się ubrudzi przed wystawą.

      Usuń
  5. Anonimowy - gruba? Dlaczego moda? Justyna kocha psy, a ty nie wtrącaj nosa tam, gdzie nie powinieneś...-,- BC są modne? Haha.xDD Justyna sztuczkuje ze Scarlet widzisz chyba, że pies jest zadbany...-,-

    Ja trzymam za Was kciuki, na pewno wypadniecie wspaniale, Scarlet jest w świetnej formie, nie miej mylnych myśli, bądź dobrej myśli, uda się! :) Trzymamy kciuki, pazurki i łapki! :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojego Kazana też posądzają o nadwagę, ale na szczęście sędziowie dotykają psów, więc wiedzą od razu, że to przez sierść tak wygląda :) . Przednie nogi są trochę za bardzo wysunięte, ale poza tym prawie ok. W końcu 5 sekund to mało na porządne ustawienie psa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzin, Będzin, Będzin.. Gdybym tylko wiedziała szybciej że będzie tam wystawa to z wielką chęcią bym tam z rodzicami pojechała! No niestety tak to jest gdy się o wszystkim dowiaduje pod koniec...
    Trzymam kciuki za was! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!