niedziela, 5 stycznia 2014

Szczęśliwe powroty

Dzisiaj o 15:00 wróciłam z Czech i prawie zostałam zalizana na śmierć. Przywiozłam psiakom trochę Czeskiej karmy :)

Mam pożyczoną bardzo dobrą i małą kamerkę.  Kamera kręci bardzo dobrej jakości filmy z dużą ilością klatek na sekundę, co pozwala na puszczanie w bardzo zwolnionym tempie oraz "wychwytywanie" zdjęć. Filmy mają dużą rozdzielczość. Kąt "widzenia" to prawie 180 stopni. Dziś kręciłam nią spacer

 Jutro przyczepię ją do obroży psom i zmontuję filmik "Świat widziany psem". Oto dwie klatki z powyższego filmu:

Jęzorek :P

3 komentarze:

  1. Fajnie że już wróciłaś. Ciekawe czy karma Czeska będzie im smakowała ^ ^. No, to czekam na filmik :)
    Pozdrawiamy, B&S&R

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiały się bardzo cieszyć :)
    Też czekam na filmik :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!