niedziela, 19 stycznia 2014

Wystawa Będzin - radość wygrywania

Wyjechałyśmy 7:20, przyjechałyśmy o 9:15. Błądziłyśmy :P. Trochę z Scarlet poćwiczyłam bieganie. Potem walczyłyśmy z sierścią. Godzina stania, trzymania ręcznika i pilnowania aby pies nie usiadł. Potem wyjście "na siusiu" i jeszcze ręcznik. Gdy wchodziłyśmy na ring po prostu trzęsłam się jak dziecko. Tyle ćwiczyłyśmy.  Nie mogło się nie udać. UDAŁO SIĘ! 


Lokata: 1 z 2

Sędzia: Paweł Boniecki

Ocena: Wybitnie Obiecująca

Tytuły: Najpiękniejsze Szczenie w Rasie

Opis: Prawidłowy wyraz płci i rasy, ładna głowa i szyja, bardzo dobra linia górna i dolna, świetne kontowania, prawidłowy ruch, ładna szata i prezentacja.



Scarlet najpierw wygrała swoją klasę (2), potem porównanie. Decyzja o pozostaniu na BIS była dla mnie oczywista ale tam nic nie wygrałyśmy. Czekając na BIS chodziłyśmy po stoiskach o oglądały różne rzeczy. Kupiłyśmy dwa frisbee.


Dziękuję wszystkim, który udzielali mi porad, pomagali, kibicowali i trzymali kciuki!

 Ta wystawa na długo utkwi mi w pamięci. Wróciłyśmy zmęczone ale szczęśliwe. Czarka okropnie się cieszyła. Skakała, a jej oczy mówiły "Wróciłyście dziewczyny, wróciły!". Zostałam prawie zalizana na śmierć. Ona zawsze "mówi" mi, że warto wracać do domu. 

13 komentarzy:

Dzięki za komentarz!