środa, 15 stycznia 2014

Za 4 dni wystawa.

Zostały 4 dni do wystawy w Będzinie (Sosnowcu). Przygotowania idą pełną parą. Ćwiczymy prezentację na ringówce, pokazywanie ząbków i postawę. Moja rodzinka (mama, tata, siostra, brat) postanowili jechać ze mną i Scarlet na wystawę. Obawiam się tego, bo Scarlet chce się bawić i może mnie nie słuchać na ringu. Problemem jest także pełny samochód. Jak zabrać klatkę, transporter wystawowy itd.? Ja jak zwykle zostałam o tym pomyśle poinformowana o dużo za późno.

 Zorientowałam się, że nie mamy opłaconej składki członkowskiej ZKwP i jutro zapłacimy. A z ciekawostek (dla osób, które siedzą w temacie) dowiedziałam się, że nastąpiła zmiana regulaminu wystaw. Można wystawiać psa powyżej 4 (nie 3) miesięcy, a nazwa klasy "baby" zmieniła się na klasę "młodych szczeniąt". Można wystawić w niej psa od 4 do 6 miesięcy. Pozostałe klasy pozostają bez zmian ;)

Osoby które wybierają się na wystawę i chciałby się spotkać mogą napisać do mnie na GG : 40462078 :D

13 komentarzy:

  1. Uau, życzę powodzenia! :3
    Będziemy trzymać kciuki! ^^
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, my też trzymamy kciuki. Wygranej życzymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki!<3 Powodzenia kochane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :)
    Będziemy trzymać kciuki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy trzymać kciuki :) szkoda, że nas nie będzie :(
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymamy kciuki my mamy dosyć blisko do Będzina ale niestety w ferie w ogóle nie ma mnie w domu .Powodzenia jeszcze raz! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymamy kciuki! <3
    Powodzenia! :)
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w takim razie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! A o zmianie klas nie słyszałam... Szkoda... Mnie się wydaje, że lepiej było z baby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia !

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia i dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!