piątek, 31 stycznia 2014

Zima o nas zapomina

Dzisiaj temperatura była już dodatnia. Byłam z psami na boisku i stawie (czytaj lodowisku). Scarlet aportowała śnieżki. Czarka na śniegu odmawia wykonania komend takich jak turlaj się czy zdechł pies. Chyba jej zimno.




Na boisku są opony i Czarka zawsze przez nie skacze. Dzisiaj też skakała. Zaraz na oponami była wielka zaspa. Czarka oczywiście do niej wpadła. Uwieczniłam ten moment na zdjęciu. Zdjęcia dodam także do galerii.



Potem poszłyśmy nad stawek i chodziłyśmy po stawku (wiem, że zaraz powiecie, że to niebezpieczne ale na zimę spuścili wodę i jest ok. 40cm) Psiakom rozjeżdżały się łapy. Ja też się przewróciłam ;)






8 komentarzy:

  1. Hehe :D
    Czekamy na zdjęcia! :)
    Pozdrawiamy! :)
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas mrozi jak nigdy.. aż się nie chce z domku wychodzić
    PS. Czekamy na zdjątka ;)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wam dodatniej temperatury, u nas nadal baaardzo zimno :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie dobrze że zima o nas zapomniała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas też już jest na plusie ;)

    http://aussie-dog-world.blogspot.com/

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też cieplej, w sumie lepiej tylko wszystko się topi :)
    Pozdrawiamy, Oli&Emet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to Wam fajnie. *O* ja dziś na spacerku zamarzałam. :c

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mieliście super spacer ^^
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!