sobota, 15 lutego 2014

Przemyślenia...

Dzisiaj dużo szalałyśmy na dworze. Ja oczywiście próbowałam robić zdjęcia. Potem odpuściłam, bo zorientowałam się, że wracam uwagę na aparat, a nie psy. 



Ćwiczyłyśmy sztuczki, aporty. Bawiłyśmy się sznurami. Scarlet biegała wzdłuż płotu za psiakiem sąsiada. Rozwaliła całą korę z pod krzewów, a mi się nie chce tego układać i teraz jest takie rozwalone :P 

Uczyłyśmy się chodzić przy node bez smyczy. Zaczęłyśmy oczywiście ze smakołykiem. Ćwiczyłyśmy wzdłuż płotu, bo Scarlet chodziła jakiś metr ode mnie. Z Czarka ćwiczyłam skoki przez nogi.


Blogowy czas się kończy

Ostatnio kilka osób zawiesiło blogi :( Mi też się nie chce pisać ale się przełamię. 
Facebook robi swoje. Tam właśnie spędzam większość czasu w internecie. Nastąpił prawdziwy wysyp psich fanpagów. Ciągła walka o lajki w konkursach. My od września mamy fanpaga, dodaję tam co tydzień kilka zdjęć. Biorę udział w wielu konkursach ale nie na lajki, obecnie czekam na kilka nagród. Jestem coraz bliżej kupienia lustrzanki.

Nowy wygląd bloga

Zrobiłam nowy banerek i wygląd bloga. Trochę czasu nad tym spędziłam. Osobom, które nie lubią różowego już mówię, że to tylko do końca karnawału. Potem wróci moja kochana zieleń.

8 komentarzy:

  1. ledwo gdy weszłam na Twojego bloga pomyślałam o zmianie szablonu - ładnie. :) ja nie mam zamiaru rezygnować z blogowania,choć bywają chwile niechęci.


    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wygląd bloga. Ja wręcz przeciwnie, mam dużo zapału do pisania notek. :)
    Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląd bloga! :D Ja nie zamierzam zawieszać bloga, ale ostatnio dopada mnie brak weny :< Gratulacje, czekam na zdjęcia Czarki i Scarlet z nagrodami! :D
    Pozdrawiamy!
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd bardzo fajny, różowy :D. Nie zawieszaj bloga, nawet jak byś miała pisać rzadziej to i tak ok :).
    Pozdrawiam,
    http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio nie mogę pisac na blogu, z powodu kłopotów technicznych z lapkiem, co mnie bardzo denerwuje, bo lubiłam to robic. Niby fanpage jest, ale to nie to samo co blog, bo na blogu napiszesz wszystko (to jak pamiętnik), a na fanpage nie chcesz zapisywac długimi tekstami swoich czytelników ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się wygląd osobiście podoba ;)
    Nie widzę w takim różowym nic złego szczególnie na bloggerze :D
    Ale nie powiem, nie przyszło mi na myśl że to ze względu na karnawał! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze też tak mam gdy robię zdjęcia zwracam uwagę na całość wykonywanego zdjęcia a nie na psa przez co czasami się zapomnę i nie przywołuje Loli w momencie kiedy robi się groźnie w pobliżu.
    Poza tym łady wygląd bloga i dobrze, że go nie zawieszasz ;)
    Życzymy kolejnych postępów ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne psiaki!Dobrze że się doskonale razem bawią :) Przy prawdziwej zabawie zawsze są jakieś szkody Rzeczywiście dużo blogów zostało zawieszonych ale grunt to nie iść śladami innych,może nie często będziesz wchodzić na bloga ale czy warto od razu go zawieszać? :)
    Pozdrawiamy Wiktoria&Kajtek
    zapraszamy do nas : http://bordercolliekajtek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!