środa, 19 lutego 2014

Siedzimy w domu

Moje sobotnie bieganie po dworze zemściło się porządnym katarem i bólem gardła :P Siedzimy w domu, sztuczkujemy i robimy porządki w psich smakołykach ;) Trenuję ze Scarlet sztuczkę akuku. Klikam konkursy na facebooku i wygrałam już wystarczającą ilość, a lustra nie ma. Psiaki objadały się dzisiaj smakami wygranymi w konkursie sponsorowanym przez Sklep Zoologiczny Mariposa



fot. z serii "Iść spać..."

Kupiłam w biedronce takie pojemniki. Na śniadanie oraz musli :P Ale na smaki i karmę nadają się doskonale. Kosztowały mnie jakieś 13zł czyli dość tanio.

A to moja wariatka skacząca przez nogi. Trening krótki i jednorazowy żeby nie było, że zniszczę psu stawy.

Chciałam jechać na seminarium sztuczkowe do Wrocławia ale rodzice się nie zgodzili, bo to dla nich za daleko i za drogo. Mogę gadać jak do ściany. Przeceniają moje możliwości mówiąc, że wyszkolę ją najlepiej i żadna pomoc i rada mi nie potrzebna. Przecież sama nigdy tak nie wyszkolę psa. Wszystko się nałożyło i wydaje się, że za dużo chcę. Lustrzanka, wystawy, zakupy w zooplusie, semi i zmiana stajni gdzie jeżdżę na lepszą (czytaj droższą)... Po zsumowaniu wyszło mi około 2500zł... 

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, ze jednak twoje marzenia o lustrze się spełnią!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko do zdrowia! :) Obyś szybko dostała lustrzankę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj do zdrowia :)
    Szkoda,że tak ciężko przekonać rodziców :( Chociażby jedno seminarium z Patrycją na pewno bardzo ułatwiło by Ci prowadzenie Scarlet. Nie uważam, że sobie nie radzisz, ale wiem że może to dużo pomóc, nakierować na konkretną pracę. W końcu border to ogromne możliwości. Sama też bym chciała jechać na takie seminarium, może w końcu się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. samemu można wiele zdziałać w wychowaniu psa,jednakże niekiedy warto też zaczerpać coś,dowiedzieć się o czymś. :) życzę Ci abyś spełniła swoje lustrzankowe marzenie,sama dosyć sporo czekałam na mojego Canona. <3 hymm jeszcze zapytam,masz już w planach jakąś lustrzankę ? tzn. model.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam do ciebie pytanie,za ile kupiłaś Scarlet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tajemnica, tania nie była. Taka cudowna psina jest bezcenna!

      Usuń

Dzięki za komentarz!