niedziela, 16 marca 2014

Deszczowa nuda...

Dwa tygodnie słonecznej pogody pozwoliły mi zapomnieć jak to jest, gdy leje, a pies chce na dwór, a potem do domu. Dwie zmokłe kury... Umieramy z nudy, zwariować można! Co robimy?

Podziwiamy akwariowy świat...

Zamieniamy się legowiskami... 

Leżymy sobie na fotelu...

Ostatnimi czasy (jakieś trzy dni temu) byłyśmy na boisku i testowałyśmy nową piłeczkę. 


Dużo sztuczkujemy. Przygotowujemy się do Gali Psów, która będzie w czerwcu. Na najbliższą sobotę mamy zaplanowane Warsztaty Motywacyjne z Patrycją Kowalczyk w Zabrzu :). Na niedzielę przewiduję moją wizytę na wystawie psów w Katowicach. Strasznie żałuję, że nie zapisałam Scarlet ale może nawet dobrze, bo w młodzieży będzie osiem naprawdę dobrych suk i potem bym się załamywała porażką :D



4 komentarze:

  1. a u nas śnieg z deszczem. :-: a było tak pięknie.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  2. rano zawitał śnieg ; ( Dobrze że przynajmniej spacerki wykorzystaliśmy ; p My też się nudzimy ...
    Pozdrawiam Daria <33
    Zapraszam na bloga ; *
    http://przezinternetzeswymogonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas również deszcz ;/ mam nadzieję, że za niedługo się nieco ociepli..
    Ja również będę na wystawie w K-cach ale raczej bez Loli ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, jeśli jedziecie na warsztaty z Patrycją :).
    Mam nadzieję, że pogoda w końcu się poprawi :). Widziałam tą piłkę w sklepie, ale wydała mi się niezbyt trwała dla mojego ;P
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!