piątek, 7 marca 2014

Strzał w dziesiątkę!


Jestem bardzo zadowolona :)

- Kongi - okazały się strzałem w dziesiątkę! Psiaki je polubiły. Genialny wynalazek :) Idealnie zabija czas w nudne dni. Jest bardzo wytrzynały - był przeżuwany przez Scarlet prawie 4 godziny i zero śladów zębów. Ocena na duuuży plus

- Rozdzielacz do smyczy - będziemy testować jutro :)

- Piłka na sznurku - świetna motywacja podczas szkolenia. Pomocna przy nauce aportowania. Sznurek wytrzymały ale na wszelki wypadek łączenie zszyłam jeszcze raz pamiętając wypadek koleżanki. Ocena na plus

- Szelki - nie są z górnej połki, niestety po drugim spacerze pekł zatrzask. Skleiłam ale pękł jeszcze raz i wszyłam nowy. 
- Gumowa kosteczka o zapachu wanilii - używana jako aport dla Czarusi została polubiona

- Smycz flexi - wiedziałam, że jej zakup jest nieunikniony i prędzej czy później to zrobię. Mam już jedną mniejszą Czarki więc nie będę się rozpisywać. Najlepsza z smyczy automatycznych!

- Kosteczka - dorzucona aby przesyła była gratis, bo brakowało 2zł :P


Moje kongo wyjadacze 

Zdjęcia nie zachwycają, bo robione w domu z lampą błyskową...




17 komentarzy:

  1. Świetnie zakupy zrobiłaś! :) Dla mnie Kong to już rzecz niezbędna :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy! :D I zdjęcia też bardzo ładne <3
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy :D

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,Bardzo lubie czytać twój blog ,, chciała bym mojej Shany nauczyć siad lecz sposób z trzymaniem smakołyka nad głową nie działa ,Shana zaczyna skakać ,PS .Ma 11 miesięcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w necie :) Tam jest bardzo dużo różnych sposobów. Nie znam twojego psa więc Ci nie pomogę, bo nie chcę zaszkodzić.

      Usuń
    2. Myślałam że będziesz wiedziała bo Shana to border colie

      Usuń
    3. dodałam sposoby do pod stronki ;)

      Usuń
  5. Fajne zakupy, tak kongi są extra. Psiaki się nie nudzą a samemu można odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja uwielbiam psie zakupy. <3 Baddy chyba dostanie KONG'a na swoje 3 urodziny,które się zbliżają dużymi krokami.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupy świetne! Psiaki z pewnością się cieszą :) Toffiemu też zamierzam kupić KONG'a.


    pozdrawiamy
    J&T

    zapraszamy na bloga!
    http://toffi-csa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile kupiłaś konga dla Czarusi? Bo chciała bym Niki kupić małego bo jest gdzieś wzrostu Czarki;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawki świetne ! Tak jak szelki i smycz ; )
    Zdjęcia super ; nawet z lampą ; )
    Pozdrawiam DARIA ;d
    przezinternetzeswymogonem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!