sobota, 26 kwietnia 2014

Wystawa w Opolu

"Nie przejmuj się porażką... Ona jest nie odłącznym elementem zwycięstwa"

Przyjechałyśmy o 9:00, padało. Schowałyśmy do naszego mikro namiotu. Przestało padać i poszłam z nią ćwiczyć. Potem zaczęli wystawiać psy i my zajęłyśmy się sierścią. Wystarczyło wyczesanie, bez zabawy w ręcznik. Weszłyśmy na ring. Suczek w młodzieży było 12! Trochę sobie poczekałyśmy na ringu, aż sędzia poprosił nas do opisu.
 Scarlet nie pozwoliła aby zobaczył jej zęby, musiałam pokazać je ja. Potem pobiegłyśmy po prostej i znów czekały. Pieseły biegały dookoła, a sędzia kolejno wypraszał jakieś. Scarlet pięknie biegała, sama byłam zdziwiona. W końcu na ringu zostałyśmy my i trzy inne suczki. Pomyślałam "będziemy pierwsze albo drugie za Chickago". Byłam w szoku. Magicznym sposobem wylądowałyśmy na czwartej lokacie :P

 



Co: XXXIII Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych
Kto: Scarlet
Klasa:Młodzieży
Ocena: Doskonała
Lokata: 4 z 12
Medal: -------
Tytuły: --------
Sędzia: Petr Rehanek (Czechy)
Opis: 12 miesięcy, odpowiednia budowa, ładna głowa, zgryz nożycowy, uszy dobrze osadzone, klatka piersiowa w początku, kończyny w porządku, prawidłowy ruch.

7 komentarzy:

  1. Lokata 4 z 12 to też dobra,Scarlet ma 12 miesięcy. Wow Niki też:-P
    Trzymałam kciuki;-)
    A&N

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zawsze można być pierwszymi. :)

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedzialam , ze wam sie uda =)
    Pozdrawiam Daria : 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieseł super się prezentuje w "pozycji". *_*
    i do tego bardzo dobrze wam poszło- Gratulacje :D

    Pozdrawiamy- M&C

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!