niedziela, 6 kwietnia 2014

Wystawa Zabrze - nie do końca zadowolone


Jak w każdą wystawową niedzielę wyjazd o 8:00 i jak to zwykle na miejscu jesteśmy przed czasem. Tum razem też. Zdążyłam ze Scarlet poćwiczyć, przygotować ją. Gdy wchodziłyśmy na ring byłam bardzo zestresowana. W klasie młodzieży było 5 suczek. Najpierw jak zwykle wszyscy biegali po okręgu. I właśnie w tamtym momencie zawaliłyśmy prezentację. Scarlet bardzo szybko przechodziła w galop przez co na treningach biegałam wolniej. Na ringu ruszyłyśmy jak wszyscy i... no dokończcie sobie sami ale prawie jedno koło przebiegła galopem nim zwolniłam i biegłam trochę z tyłu. Statyka wyszła niemal perfekcyjnie. Potem indywidualne bieganie po prostej, po okręgu jak dla mnie bez większego problemu. Sędzia długo się zastanawiał... Powiedział, że nigdy nie sędziował tak dobrej i wyrównanej klasy i, że 90% bordera to ruch, a reszta to dodatek. Więc:





Co: XXXIII Krajowa Wystawa Psów Rasowych - Zabrze
Kto: Scarlet
Klasa:Młodzieży
Ocena: Doskonała
Lokata: 2 z 5 
Medal: srebrny
Tytuły: -------- (w moim rozumieniu V-ce Zwycięstwo Młodzieży)
Sędzia: Andrzej Tyburczyk
Opis:Bardzo poprawnie zbudowana, ładna głowa, bardzo dobra linia górna i dolna, bardzo dobre kontowanie kończyn, ruch dobry, ale mógłby być bardziej dynamiczny


Ostatnie zdanie... Tyle ćwiczyłyśmy. Co prawda nie na rowerze, bo cieczka i ta cieczka pewnie też nam trochę przeszkodziła. Za ruch od dzisiaj bierzemy się na 100%! Będziemy jeździć na rowerze nawet po podwórku. Moim błędem było to pierwsze okrążenie, bo pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Przy statyce trochę nadużywałam smakołyków. "Nie przejmuj się porażką, ona jest nieodłącznym elementem zwycięstwa"

Wystawy nie zaliczam do nadzwyczaj udanych ale nie jestem też zrozpaczona. Było fajnie. Kupiliśmy większą klatkę (taką aby 2 pieseły się zmieściły), a gratis dostaliśmy do niej miskę na wieszaku :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Po powrocie do domu trochę smutny  nastrój (bo miałam zamiar wygrać, aby rozpocząć Młodzieżowy Championat) od razu poprawiła mi Czarka. Zostałam obskakiwana i wylizywana. 

A późnym popołudniem jeszcze wpadłyśmy do Koszęcina :D

Proszę mnie nie pocieszać ani nie krytykować!
 

19 komentarzy:

  1. Nie ma co się przejmować bo i tak super Wam poszło :) Na następnej wygracie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem i tak wam super wychodzi ;) Mi napoczątku kiepsko wychodziło bo peawie same bdb. Teraz w tym roku pojade pierwszy raz na wystawe do Krakowa i do Chorzowa i tyle. Przekonałam się rok temu że wystawy bardzo kosztownie wychodzą i wolę to przeznaczyć na treningi ;) A na wystawy będę o wiele mniej jeździć. U nas napoczątku też tak było z ruchem, ale teraz lepiej nam wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Wystawy są kosztowne ale moim marzeniem są papisie ;D Ja też chyba będę w Krakowie i Chorzowie (o ile wcześniej nie skończymy Mł. Ch. Pl)

      Usuń
  3. Świetnie wam poszło :D Życzę samych sukcesów! :D A co do fotek to bardzo ładne! :D
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się czym przejmować,i tak dobrze poszło.Widać oceniał was jakiś debil.
    Pozdrawiamy
    A&N

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma się czym przejmować,i tak dobrze poszło.Widać oceniał was jakiś debil.
    Pozdrawiamy
    A&N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego wyzywasz sedziego? widocznie podobala mu sie inna suka. To nie powod by go wyzywac. Jest sedzia wiec znaleźć sie na rasie

      Usuń
  6. Nie ma się czym przejmować,i tak dobrze poszło.Widać oceniał was jakiś debil.
    Pozdrawiamy
    A&N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Debil? Sędzia też jest człowiekiem i moim zdaniem ocena była sprawiedliwa :)

      Usuń
  7. Nie zawsze musi iść po twojej myśli, ale za pewno najgorzej ni było;)
    Przygotujcie się leeepiej o następnej wystawy ^^
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma się co załamywać, bo poszło Wam przecież świetnie :)) Wiadomo ...zawsze się denerwujemy, że tak mało brakowało do tej najlepszej oceny, czy w Twoim wypadku wygranej , ale co najważniejsze należy dalej się starać. Ja Wam serdecznie gratuluję : )
    Super razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystawy takie są raz jest lepiej a raz gorzej ;)
    I nie ma takiego czegoś jak - V-ce Zwycięstwo Młodzieży, po prostu masz druga lokatę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co niewyraźnie napisałam? "w moim rozumieniu" :D

      Usuń
    2. Jeżeli to w Twoim rozumieniu no to nie pisz, że taki ma tytuł, gdyż tym wprowadzasz w błąd czytających, często nie znających się na wystawach - mała ;)

      Usuń
  10. My też jedziemy do krakowa na wystawe borderów ,myśle że Liza napewno z wami wygra,jest 100 razy lapsza od SCARLET!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie twierdzę, że mój pies jest idealny. Każdy pies ma wady, które w mniejszym lub większym działają na sędziego. Ja nigdy na wystawę nie jadę pewna zwycięstwa i Tobie radzę tak samo, bo jeśli się jest pewnym wygranej porażka bardzo boli... A tak z innej beczki to co napiszesz jeśli Liza przegra?

      Usuń
    2. Napewno nie przegra,ma ona chempiony w drzewie genealogicznym.
      Nie ma żadnych wad ,w przeciwienstwie do twojego psa jest nie gruba i nie nagradzam jej smakołykami tylko klikerem

      Usuń
    3. Scarelt też ma championy, a gdyby była za gruba sędziowie na wystawach by mi o tym mówili.
      A tak z ciekawości to z jakiej hodowli i miotu jest Liza?

      Usuń
    4. No właśnie Justyna pisze dobrze, jeżeli pies jest za gruby sędzia zaraz o tym informuje i pisze w karcie ocen i w zasadzie każdy kupujący psa z rodowodem patrzy, aby przodkowie byli utytułowani, także jestem też ciekawa po jakich to Championach jest Liza? A nauka na klikiera bordera jest bezsensu czy też innego psa, ja jestem przeciwna.....;) A Scarlet jest spoko ;) No właśnie z jakiej hodowli jest Liza???

      Usuń

Dzięki za komentarz!