sobota, 14 czerwca 2014

Najlepsze w powiecie - Gala Psów Lubliniec

Wygrałyśmy Galę Psów Nie Tylko Rasowych!

Przyjechałyśmy wcześniej, Czarka ma cieczkę i została wypsikana specjalnym preparatem neutralizującym jej zapach (Hilton Dystans - polecam, żaden pies nie wyczuł). Specjalnie zapisałam się z Czarką jako pierwsza, a z Scarlet pod koniec aby łatwo było mi zmieć psa.

Pies i pan miałyśmy kamizelki z "Polska Biega" i opowiadałyśmy o sobie :D

Następna konkurencja - Super Trener! Z Czarką sztuczki (na smyczy, bo nie byłam za nią pewna czy do psów nie poleci). Improwizowany ale niemal perfekcyjny układ.




Potem zmiana psów i Scarlet. Nie wiedziałam, że mam tak ogarniętego bordera! Mały freestyle (ale za to jaki)! 100% złapanych dysków, przeskoki i odbicia z pleców, skoki przez nogi, skoki między nogami, przez ręce! Poza tym sztuczki, turlanie od nogi, czołganie buziaczki, zostawanie itp. Scarlet pokazała 100% naszych obecnych możliwości. Po ukłonie usłyszałam "Prosimy o BIS" i pokazałam jeszcze skok między nogami :) 



 


Za zdjęcia dziękujemy zeszłorocznej zwyciężczyni - Weronice Bensz (z Aurą) :D

Na gali była również Paulina z Sabą i Astrą :D


Następna kategoria - Psi Urok. Ringówka i prezentacja wystawowa. Nie będę się rozpisywać ani zamęczać was fotami, bo wszyscy wiedzą jak prezentacja BC wygląda. Czarkę prezentowałam tak jak rasę Corgi Pembroke :)

Potem oczekiwanie na wyniki. Jak to ujął komentator "Bezdyskusyjnie kategorię Super Trener wygrały Czarka i Scarlet z Justyną Bambynek". Duma mnie rozpiera! Pokazałyśmy i udowodniły, że dzięki wytrwałości i pracy można wiele osiągnąć! Paulina z Sabą zajęły drugie miejsce w Super Trenerze, a z Astrą otrzymały wyróżnienie w Psi Urok :D Graty za super debiut!

Poszłam po rzeczy, już miałam jechać do domu, a tu słyszę "Wyróżnienie w kategorii Psi Urok otrzymuje Czarka z Justyną. Zapraszamy po odbiór nagrody". Myślałam, że wyskoczę z siebie z radości.
One wiedzą jak się ustawić :P Najlepiej dupą xD

Dziękujemy wszystkim! Dziękuję: Sklep zoologicznemu Mariposa (oczywiście polecamy), całej ekipie OTOZ Animals Lubliniec, naszej Pani Weterynarz, Weronice za foty, Aurze która wyczyściła poidło, publiczności i całej niewymienionej reszcie!

A na koniec się pochwalim:



11 komentarzy:

  1. Blisko mnie, w Gdyni w ten weekend odbędą się zawody agility. Mam nadzieję, że też przytrafią się nam tak pozytywne emocje - chociaż ja będę wyłącznie fotografowała :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Szkoda, że nie nagrałaś filmiku z występów. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ! :) spiałyście się znakomicie co świadczy o tak wielu wygranych.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!