czwartek, 31 lipca 2014

Żniwa na 100%!

Na co drugim polu ściernisko i wielkie bele słomy! Nie było możliwości abym przegapiła taką okazję na sesję i spacer :)

Skakałyśmy bo belach. Piesy z nich zeskakiwały, Scarlet biegała za piłeczką i szukała jej w ściernisku. Czarka polowała na smakołyki rzucane przeze mnie po całym polu. Były też komendy na odległość na belach i modeling. Potem zaczęło padać i zwiewałyśmy do domu.


Czarka w nowych szeleczkach :)


Abi na chwilkę dołączyła do pozujących :)

Miszczynie :D


Próbowaliście kiedyś klęczeć na ściernisku? Ja to zdjęcie przypłaciłam podrapanymi do krwi nogami... 


3 komentarze:

  1. Klęczeć nie, ale wygodnie się siedzi :D.
    Też chciałam zrobić Kibie takie zdjęcie, ale głupiutki piesek nie wiedział co to jest i zaczął na to szczekać, a jak już ją przekonałam, żeby podeszła nie było mowy, żeby wskoczyła :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedzieć na ściernisku siedziałam, ale nie klęczeć ;p
    Czarka ma śliczne szelki! No i masz świetne modelki!

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klęczenie na ściernisku z pewnością nie było przyjemne, ale efekty wspólnego spaceru są wspaniałe. Super zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!