piątek, 5 września 2014

Pozytywna energia :)

Dzisiaj zrealizowałam kolejny z szalonych pomysłów. Nie przewróciłam się, piesy ładnie słuchały :) Towarzystwo na rolki mam zapewnione i na pewno będę częściej jeździć.

Potem poszłam na ściernisko na trening. Namówiłam tatę aby porobił nam zdjęcia. Niekróre nawet mi się podobają :) Wyczuwam koński weekend dlatego dzisiaj na 100% z psami :) Trzeba korzystać z pogody i ogarnąć freestye, bo mamy niecały miesiąc do pokazów :)







A teraz już przedstawiam efekty mojego autorstwa sesji. Byłoby ich więcej ale komary jakiejś chyba wścieklizny dostały, bo nie pamiętam abym była taka pogryziona :P


5 komentarzy:

  1. Ja nie będę ryzykować z moim na rolkach,chociaż bardzo lubię jeździć :D.
    Świetne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich miejsca na spacery/treningi :)
    Ładne zdjęcia, przede wszystkim ostatnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://kamkowezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Radzę Ci ogarnąć jakiś swój podpis na zdjęciach, żeby nikt sobie ich nie przywłaszczył.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma bardzo jak jeździć z psem bo pełno samochodów :(
    Zdjęcia prześliczne

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  5. Oł podziwiam! Wszystkie osoby które jeżdżą na rolkach/łyżwach, i jeszcze na rolkach z psem :D U mnie wcześniej nastąpiłoby zabicie, przed zapięciem psów na smycze :D
    Z taty wyrasta fotograf? :D

    Ostatnie zdjęcie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!