sobota, 27 grudnia 2014

Święta, święta i po świętach...

Dawno tu nic nie pisałam... Tegoroczne święta minęły szybko, właściwie nie odczułam świątecznej atmosfery. Była obowiązkowa świąteczna kąpiel i to na tyle. Prezentów nie było. I tu pewnie wszystkie słiiit psiareczki sobie pomyślą jaka to ja jestem zła. Moim zdaniem pies nie wie, co to święta, nie rozumie tego. Oczywiście były sesje w lampkach, bo wszyscy je robią. Wydaje się to łatwe, jest bardzo trudne.. i właściwie po kilku głupich ujęciach poddałam się.


5 komentarzy:

  1. Co ty gadasz ?! Zdjęcia są genialne ! Wesołych Świąt !
    Buziaki , Daria
    kudlata-luka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ee tam, zdjęcia są naprawdę przepiękne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej;
    Nominowałam Cię do LBA, jeżeli jesteś chętna do udziału w zabawię zapraszam tu:
    http://kudlatesprawy.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Już po świętach, bardzo mnie to cieszy! :D
    (daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!