wtorek, 14 lipca 2015

Wakacyjnie, wakacyjnie, czyli ... brak czasu

Czasu z psami spędzam mało. Po prostu go brakuje... doba powinna być dłuższa :P niedawne upały, piękna pogoda a ja w domu z mopem lub na stajni przy półkoloniach :( nad wodą byłam tylko raz...
Scarlet czasem jeździła ze mną.

Chociaż jeszcze niedawno marzyłam o takich wakacjach dzsiaj trochę mnie męczą, są takie czasem... do dupy.

U psiaków wszystko dobrze, dziś troszkę luzu. Umyję amwarium, pójdę na spacer i wsiądę na rower :)

5 komentarzy:

  1. U nas pogoda teraz jest niepewna, ale fakt faktem doba mogłaby być dłuższa :)
    Choć na wakacje nie narzekam, bardziej by mi odpowiadało w roku szkolnym przedłużenie doby :D

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście te wakacyjne dni strasznie szybko lecą, miejmy nadzieje, że pogoda się w najbliższych dniach nieco poprawi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jeździsz konno? xD Kurcze.. dzisiaj dowiedziałam się, że dwójka psich bloggerów jeździ konno.;)
    Jeśli jeździsz, może wybierzemy się kiedyś na jazdę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. bylaś zajebista
    uwielbialam cie i twój zapał do psów
    a teraz sie zmienilas
    nie jestes już taka jak kiedys
    masz psy za przeproszeniem w dupie
    a bralam z ciebie przykład...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz częściej! Też jeżdżę konno! :D
    Zapraszam do nas: collie-jetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!