poniedziałek, 28 kwietnia 2014

My beautiful girl is one year old!

Scarlet ma rok!!! Wszystkiego najlepszego moja borderko! 100 lat!


Pamiętam jak rok temu ryczałam i piszczałam z radości! Ten telefon, ten program, tą ciszę, a potem  to pytanie "Ile jest suczek?", zrzucony i roztrzaskany niechcący z radości świecznik :P Nic nie opisało mojej radości. Biegałam po domu jak małe dziecko i krzyczałam "urodziły się, urodziły się, urodziły się szczeniaczki, będę miała cudownego psa!".

Nie wiedziałam wtedy jak bardzo czasami mnie zdenerwuje i do jakiej bezsilności mnie doprowadzi, jak będę się bała. Nie wiedziałam jak będzie mnie rozbawiała, budziła ogonem, przynosiła piłeczki i jak będę z niej dumna.

Ten rok wiele mnie nauczył. Uświadomiłam sobie jak wielu rzeczy nie wiem, nauczyłam się ją "czytać", przeżyłyśmy szkoleniowe i wystawowe sukcesy i porażki.

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego !
    Smaczniutkich kości, ^^
    Wiele radości,
    Pełną miseczkę,
    Budę bajeczną. :-)
    Śliczną obróżką,
    Pyszną kurzą nóżkę.
    W prezencie uwiecznię tę wiadomość w mojej notce .
    Jeszcze raz Wszystkiego najpsiego !!!
    Ślę całej Waszej spółce BUZIAKI , a przede wszystkim Scarlet :]
    Życzę zdrowych kości ; Daria :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Scarlet! Powodzenia w dalszym szkoleniu i wystawach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 latek ślicznotko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego Scarlet! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i jeszcze wielu lat spędzonych razem :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego :) Moja też dziś obchodzi urodzinki tylko że 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat;-) Mój piesek urodził się 20 maja;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielu lat razem, wspólnych chwil bez liku i NAJLEPSZEGO SCARLET !

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lagt ślicznotko. :*

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!