piątek, 11 kwietnia 2014

Uparcie dążyc do celu

Od poniedziałku ze Scarlet dużo jeździmy rowerem. Robimy około 4km dziennie "kłusem". Ćwiczymy ruch na wystawę i nie dopuszczam do siebie myśli, że przegramy z jego powodu. Za Czarnulką dużo sztuczkujemy. Do perfekcji doprowadziłyśmy komendę "poproś". Każdy dzień wygląda prawie tak samo.

Mój laptop się zepsuł 2 tygodnie temu  i przez te dwa tygodnie pojęłam jak mi nagle przybyło czasu (dzisiaj zdecydowałam się zawieźć go do naprawy). Jak to wspaniale nie czytać i nie wiedzieć co się dzieje. Od razu się człowiek mniej martwi i bardziej skupia na psach. No ale wszystko ma minusy. Jak pewnie widzicie zdjęcia wcale nie traktowane obróbką.

Dzisiaj zaktualizowałam wszystkie stronki oprócz Galerii, bo mam foty w RAW, a one straaaasznie długo się ładują :)

  
Komenda "poproś"

Zmęczona po treningu :D




A tak z innej beczki to mamy nowego lokatora, a raczej lokatorkę :D Moja siostra kupiła sobie świnkę morską (imienia jeszcze nie ma). Czarka i Scarlet jeszcze nie miały okazji jej poznać :)

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieje że tym razem wygracie;-)
    Pozdrowionka dla nowego stworzonka,ciekawi mnie reakcja psiaków po poznaniu nowej koleżanki;-)
    Pozdrawiam A&N

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z tym kłusem :D
    Napomknę tylko, że świnki morskie to stworzonka stadne. Świnka do szczęścia potrzebuje drugiej świnki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna świnka! Powodzenia w dalszych treningach :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Na następnej wystawie na pewno dopniecie swego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojojoj jaki prosiaczek. ♥ aż mi smutno z jednej strony gdy przypomianm sobie o mojej Tusi. [*]

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dwa futrzaki ca nic nie mogą nauczyć się ''poproś'' :D Piękna ta świnka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jeżdżę z moim, ale mniej :p
    Urocze jest to zdjęcie, jak Czarusia stoi na dwóch łapkach ^^
    Śliczna świnka <3
    Pozdrawiamy! :*
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarka super wygląda na tym zdjęciu, Scarlet też.Piękne psiaki

    Pozdrawiamy
    Liwia i Borys

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,że ćwiczycie :) Na kolejnej wystawie musi się udać! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!