środa, 25 grudnia 2013

Święta! Są Święta!

Wczorajszy dzień. Wigilia.


O 7:30 poszłyśmy na bardzo długi spacer w promieniach wschodzącego słońca. Problem w tym, że rozładowała się bateria w aparacie i nie mam zdjęć. Potem wróciłyśmy do domu, ja się przebrałam i pojechałam do stadniny na wigilijny teren. Wróciłam zmęczona ale szczęśliwa. Wzięłam psy do pokoju i  robiłam porządek z zdjęciami na komputerze. Tak do 16. Potem przypomniało mi się, że nie powiesiliśmy lampek przed domem. Nie ma jak wieszanie światełek z drabiny 20 minut przed wigilią :) Scarlet biegała za piłką. Następnie wigilia i dzielenie opłatkiem. Psy skosztowały prawie wszystkich potraw.

Po wigilii oczywiście prezenty. Psinki dostały:

A ja dostałam pendriva, słodycze (które Scarlet próbowała zjeść), kasę i śliczne ramki połączone w jedną z zdjęciami moimi i psów.




6 komentarzy:

  1. oj tam my z Baddy'm wróciliśmy ledwie ze spaceru i zaraz musiałam siadać do stołu !
    bardzo fajne prezenty. ;] psy na pewno szczęśliwe.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale smakowitości! :) mój Dejz dostał smaków niewiele, niestety. Będę musiała coś dokupić. Pozdrawiamy.

    medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty,ja dostałam perfumy i kilka innych drobiazgów.Ja mojej Niki kupiłam nową smycz i kostke pluszową .Chciałam by się zapytać jak nauczyłaś twoje psy załatwiania swoich potrzeb na dworze,mój piesek ma 8 miesięcy|za kilka dni 9 ,ucze ją od szczeniaka siedze w dni wolne na dworze cały dzień a przyjdźemy wieczorem to sie załatwia(jest uparta)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!