wtorek, 3 grudnia 2013

Kolejne zakupy

W ostatnim tygodniu kupiłam w biedronce
- smycz automatyczną - przecenioną na 16zł, do 50kg, taśmową, 5m. Nie jest taka zła ale z flexi nie mam porównania.
- zielono biały szarpak - 2.99zł, dł. 18cm,. Na razie bawiła się nim Czarka i jest ok.
- trzy piłeczki - 2.99zł, różne kolory, wzory psich łap. Scarlet je pokochała.

Oprócz tego gdzieś indziej:
- smycz linkową - 125cm, 5zł, niebiesko-czarna Chińszczyzna.
- smakołyki - 3zł, w kształcie steków (kotleciki SNACK). Smakują psom.
- smakołyki - 5zł, paski wołowe.



8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki w instalowaniu :D
    Chyba wybiore się do biedry xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości biedronek już dawno tego nie ma. Ja kupiłam w Koszęcinie, a są takie tanie, bo się nie źle sprzedawały. Wyjściowo smycz kosztowała 30zł, a zabawki po 5zł :D

      Usuń
    2. Byłam i nie ma :( Szkoda...

      Usuń
  2. U mnie nową biedronkę 28,11 otwarli i jedynie co tam dla psów są to karmy i smakołyki niestety, ale za to n netto sa zabawki dla psów :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że okazję miałaś na zakupy :) Powodzenia w instalowaniu :)

    Zapraszamy do nas :)

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) Mamy taki sam szarpaczek :3 Figusia go kocha! :D
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą samą smycze ale jest za słaba...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!