sobota, 28 września 2013

Jeden dzień - dużo psów

Może po kolei

Znajda

Do znajomych moich rodziców przyplątał się pies. Rano zadzwonili do taty aby mnie przywiózł do Koszęcina żebym zidentyfikowała rasę psa. Myśleli, że to owczarek niemiecki. Moim oczom ukazał się piękny kundelek. Psiak przyszedł wczoraj wieczorem i bawił się z dziećmi. Dali mu pod dom karton z kocykiem. Pies cała noc spał na progu, przed drzwiami, w kartonie. Pies prawie idealny. Uwielbia dzieci, zabawę, głaskanie. Mogłam mu odsunąć z przed nosa miskę z karmą, odebrać zabawkę, zajrzeć w zęby aby określić wiek (mniej niż rok). Jest zadbany, nie wychudzony, akceptuje inne psy i chce się z nimi bawić, trzyma się blisko domu. Gdy zabrałam mu jego kocyk bez żadnych oznak agresji wziął go do pyszczka, a jego wzrok mówił: nie zabieraj mi go, proszę. tylko on należy do mnie. Podejrzewam, że albo komuś uciekł z kojca (nie zna smyczy ani obroży) albo ktoś go wyrzucił, bo przestał być szczeniakiem i zaczął niszczyć otoczenie (zdążył już pogryźć donicę). 

Zdjęcia niestety nie mam.

W odwiedzinach u Kropki

Zaraz po wizycie u znajomych pojechałam do babci. Kropka przestała już warczeć na Scarlet. Wszystkie trzy psinki szalały. Po południu poszłyśmy z babcią, Czarką i Scarlet na spacer. Przeszłyśmy cały Koszęcin i przez płot psinki poznały Foresta.

Grzeczny Forik

Forest grzecznie obwąchał Czarkę i Scarlet. Nie wykazywał żadnej agresji. Cały czas merdał ogonem. Potem wróciłyśmy do domu pokonując jakieś 5,5 km.


Podsumowując miałam dzisiaj okazję spotkać się z trzema obcymi i dwoma moimi psami. Niedługo dodam zdjęcia. Czekam tylko aż babcia mi je wyśle. Robiłam fotki aparatem od babci, bo mojego zapomniałam.

4 komentarze:

  1. mam nadzieje że ten kochany kundelek będzie miał kochający dom. ♥

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie spędzony czas.. Mam nadzieję, że psiak znajdzie dom (swój dawny, albo swój nowy),
    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kundelek z twojego opisu wygląda na fajnego psiaka, mama nadzieję zobaczyc jego zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!