sobota, 14 września 2013

Pomagamy zwierzętom i prezenty dla Czarusi

Dziś byłam w Auchan i kupiłam Czarce prezent na urodziny, które ma 20 września czyli już za 6 dni. Kupiłam karmę Pedigree junior, którą Czarka bardzo lubi i materiałową, mięciutką, przytulankę - czerwoną kość.

Dla obu psinek kupiłam jeszcze trzy piłeczki :)

Posiłek dla schroniska


 Na karmie jest kod do akcji "Stop pustym miskom - pomagamy schroniskom". Oczywiście kod już wpisany. Zachęcamy do kupienia chociaż małej puszeczki Pedigree lub jeśli masz kota - karmy Whiskas z kodem. Wpisz kod na www.kupujacpomagasz.pl

Zerwijmy Łańcuchy


Jutro akcja Zerwijmy Łańcuchy. W czwartek w szkole na gazetce powiesiłam plakaty tej akcji. Oberwało mi się za to ale nie od nauczycieli lecz od uczniów. To nie ma na mnie wpływu i jeszcze bardziej mobilizuje do działania. Wpadł mi także do głowy szaleńczy pomysł kandydowania na przewodniczącą samorządu szkolnego. Jednym z punktów programu jest zbiórka karmy dla schroniska, którą już w zeszłym roku jako redaktorka szkolnej gazetki bezskutecznie próbowałam zrealizować.

A oto zdjęcia z wczoraj:

Czarka boi się burzy


3 komentarze:

  1. Przedwczesne -wszystkiego dobrego Czarusio!
    Mamy nadzieje na jakiś filmik, czy urodzinowy post. :) A twój borderek rośnie w oczach.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to urodzinki niedługo będą, to ile Czarka kończy lat?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!