niedziela, 8 września 2013

Zwariowała z dwoma psami.

Często jestem dziwnie postrzegana na wsi z powodu częstych spacerów z dwoma psami. U nas na wsi bardzo rzadko się zdarza aby ktoś chodził na spacery z jednym psem. Ja chodzę z dwoma i wielu osobom wydaje się to dziwne. Często chodzę z psami na boisko i tam biegają luzem. Nie ma tam zakazu wprowadzania psów. Kiedy któraś moja psinka zrobi kupę na trawie po prostu kulturalnie ją sprzątam. Ostatnio wracając z boiska Czarka załatwiła się na trawie przy placu zabaw, a ja po prostu, zwyczajnie po niej posprzątałam. Widziały to dzieci może z rok ode mnie starsze. Gapili się na mnie jakby zauważyli ufo. To nie jest miłe ale na pewno milsze od wejścia w niespodziankę. Szkoda, że nikt tego nie docenia.
Kocham zwierzęta ale to nie znaczy, że jestem jakaś nadzwyczaj inna.

Tak wygląda moja ściana (jedna z czterech). A ten teleskop tylko stoi i łapie kurz :)

W sobotę byłam w Koszęcinie i znów "walczyłam" z Forestem. Psiak nauczył się nawet warować. Namówiłam wujka na spacer z psem. Jeden koniec smyczy przypięłam do zwykłej obroży, a drugi do kolczatki jako zabezpieczenie gdyby wysunął się z tej pierwszej :( Kolczatki absolutnie nie używałam. ONek był w siódmym niebie i wszystko bardzo dokładnie wszystko obwąchiwał. Pewnie w nocy śniły mu się te wszystkie zapachy :) Czarka i Scarlet jak zwykle zostały w domu.



3 komentarze:

  1. ;)
    Moje ściany wyglądają podobnie, ale mam: goldena (tego samego co Ty), Tollera (choć cały czas chcę zmienić na mudika), dwa Rottweilery, BOSa (tscT) Samojeda (innego, Collie (tscT) i yorki ;D
    Mam jeszcze kalendarz z yoreczkami :)
    Niestety co do sprzątania - to ogromny problem i kłopot dla wielu...

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ja mam ścianę jeszcze większą i w całości zawaloną plakatami, ale nie tylko z PP, ale też z wycofanego już miesięcznika "mój pies" i końskich gazet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha u nas na początku było tak samo. Wszystko dlatego, ze ludzie nie byli przyzwyczajeni do spacerów. Ale u nas jest już lepiej. Chyba nawet niektórzy idą w nasze ślady ^^
    A co do ściany <3 Piękna :* Ja też miałam dużo plakatów, ale po ostatnim malowaniu wszystko zdjęłam i obiecałam sb że już nie nie przykleję xD

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!