środa, 5 marca 2014

Czekamy na zakupy

Wraz z nadejściem wiosny zaczęłam wpadać w nałóg robienia zdjęć. Z aparatem niemal się nie rozstaje. Dziś znów poszłyśmy na boisko. Siedziałam na oponach i fociłam Scarlet aportującą piłeczkę ;)





Po powrocie ze spaceru zamknęłam psy i poszłam uczyć się rzucać frisbee. Moje rzuty były co najmniej tragiczne. Muszę kupić nowe dyski, bo te które kupiłam ostatnio na wystawie i dzisiaj testowałam pierwszy raz po prostu obtarły mi palce. Zastanawiam się co mogłyby zrobić z psim pyszczkiem. 


Kupiłam dzisiaj obrożę przeciw kleszczom i gumową kość o zapachu wanilii :) Dokładniej opiszę jak będę miała więcej zakupów, czyli już nie długo. Czekam na paczkę z zooplusa, w której będą KONGi, rozdzielacz do smyczy, piłeczka, adresówka i kosteczka :) Jutro chyba jeszcze wpadnę do Lewiatana, bo są tam bardzo tanie smycze flexi i szeleczki :) 

8 komentarzy:

  1. Super zdjęcia <3 Czekamy na post z rzeczami, które kupiliście! :D Widać, ze spacerek udany! :D
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko uważaj aby nie przesadzać z aparatem i nie zajmować się tylko nim na spacerach. :) zdjęcia wychodzą Ci coraz lepsze,idzie w dobrym kierunku,oby tak razem.czekam razem z Wami na paczuszkę,pochwal się jak dojdzie !

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia Scarlet są śliczne. To ostatnie Czarki też :) Nad tymi dwoma pierwszymi Czarki ja bym jeszcze popracowała.
    Pochwal się zakupami jak już będą :)

    Pozdrawiam,
    thestryofmydog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia zrobiłam dla porównania trybem "inteligentym" ale podoba mi się mina Czarnulki i przez to je dodałam ;) Nie chce mi się ich obrabiać :P

      Usuń
  4. Ja polecam dyski fastback ;) super się nimi rzuca ;) a jeśli chodzi o rzucanie to początki zawsze są takie i też mam jeszcze problem z rzucaniem dysków ;)

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra foćki ; )
    Pozdrawiam i obserwuję Daria
    http://przezinternetzeswymogonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!