piątek, 21 marca 2014

Jutro do Zabrza

Jutro jedziemy na Warsztaty Motywacyjne z Patrycją Kowalczyk. Zapowiada się piękna pogoda i super zabawa. Dzisiaj kupiłam duużo smakołyków z zoologicznym i zostawiałam 30zł. Smaki są naprawdę smakowite. Psiaki dadzą się za nie pokroić. Tymczasem foty z przed kilku dni ;)


Dziś zastanawiam się jaka jest różnica w przygotowaniach na wystawę, a jaka na szkolenie.
Klatki, jedzenie, miski. To wszystko zabieramy tu i tu. Na wystawę jest kąpiel i te inne dziwactwa. Dzisiaj czesanie. Atmosfera panuje znacznie inna. Myłam auto (aby tatuś raczył mnie zawieźć). Psy zachowują się całkiem inaczej, a Scarlet dostała po prostu lenia. Mam nadzieję, że do jutra jej przejdzie :D Ja bez specjalnego entuzjazmu pakuję rzeczy, ładuję baterie, czyszczę zabawki. Jej mości sierść będę jeczsze dzisiaj czesać.  W "wigilie" wystawowe biegam jak szalona, sprawdzam wszystko 20 razy. Dzisiaj chyba jeszcze do mnie nie dociera :)

Scarlet skończy rok za prawie miesiąc. Ja nie wytrzymałam i zaczęłam rzucać frisbee do łapania z powietrza. Rzucam nisko i Borderka prawie nie skacze ale łapie! Zaczęłam slalom między nogami. Zdjęć dzisiejszych nie mam, bo jak wspomniałam ładują się baterie aparatu :P

9 komentarzy:

  1. Udanej zabawy na warsztatach!
    Pozdrawiamy! :)

    cheriandvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jedziecie na warsztaty z motywacji. Nam by się to przydało, ale niestety nie mam kasy żeby jechać :'( Życzę udanej zabawy :) Mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś na spacerze :D

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja niki skończy rok. Za 2 miesiące:-P .Czy Scarlet miała już cieczke?
    Mój pies już miał i wtedy zachowywał sie mega dziwnie.,robiła sie taka nie swoja bo tak to szaleje a wtedy jest za spokojna i nie wiem czy nie jest tak z moim psem.
    Oraz dziękuje za dodanie kilka poradników z siad,opanowałyśmy ją;-)
    A&N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak tylko z moim psem *

      Usuń
    2. Nie rozumiem o co chodzi. Scarlet jeszcze nie miała cieczki :D

      Usuń
  4. miłej zabawy. :)

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrycja Kowalczyk to naprawdę profesjonalistka. :) Życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!