czwartek, 27 marca 2014

Psia gwiazda filmowa

Razem z koleżankami kręciłam film na konkurs do szkoły :D W filmie zagrała Czarka (miała grać Scarlet ale zacieczkowała (na tydzień przed wystawą w Zabrzu ale i tak tam jedziemy)). Czarna leżała sobie obok Julii grającej bezdomną osobę. Byłam bardzo dumna, bo nie rozpraszały jej różne rzeczy takie jak kamera, ogryzki, kot (!) czy głupiejący kolega skaczący po dachu garażu. Leżała grzecznie wpatrzona we mnie stojącą poza kadrem i trzymającą ulubioną szprotkę :D Wiecznie ręce pachną mi nimi. Gdy uczniowie wychodzili ze szkoły byli zdziwieni jej sztuczkami (o których pokaz sami prosili) Jestem bardzo dumna z mojej kochanej Kundelki :D
Czarka z Julią

Nasza (nie cała) ekipa :D Weronika, Julia, Natalia, Agata, Ja i Czarka :D

4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa aby obejrzeć ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokażesz nam ten film? Julia wygląda na tym zdjęciu jak bezdomna o.O Ale Czarka jest trochę zbyt zadbana na tę rolę. Mogłaś ją trochę przybrudzić i zmierzwić futro.

    Pozdrawiam,
    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda Czarka i Julia. ♥ mam nadzieje że filmik obejrzymy !

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!