poniedziałek, 12 sierpnia 2013

O co chodzi z tą Galą Psów

Może ktoś się zastanawiał, co to takiego. Już wyjaśniam.

Gala (wystawa) Psów Nie Tylko Rasowych organizowana jest co roku podczas dni Lublińca przez MDK w Lublińcu. Mogą wziąć w niej udział wszystkie psy: rasowe i nie. Wzięcie udział w Gali jest darmowe.

Są na niej trzy konkurencje:
1. Ja i mój pan - oceniane są podobieństwa i więź łącząca psa i właściciela/przewodnika. Podobieństwa mogą być charakteru, ubioru i upodobań. Rekwizyty mile widziane.
2. Super trener - oceniane są psie sztuczki i komendy.
3. Psi urok - oceniany jest wygląd psa, jego urok i cechy szczególne wyglądu

W każdej konkurencji przyznawane i nagradzane są pierwsze trzy miejsca i dwa wyróżnienia. Oprócz tego dla dzieci jest konkurs rysunkowy, a dla dorosłych i młodzieży "Mały test weterynaryjny". Podczas wystawy zbierane są także datki i karma dla psów z przytuliska.
Ja z Czarką w konkurencji Ja i mój pan (zajęłyśmy miejsce 2 na około 40). Mamy identyczne apaszki :)
Justyna&Czarka&Scarlet

2 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Szkoda, że u nas nie ma takich organizacji.. ech, złudne marzenia..

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy drugiego miejsca. :D
    Może kiedyś weźmiemy udział, kto wie. :P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!