środa, 1 stycznia 2014

Podsumowując 2013. Rozpoczynamy 2014!

2013 rok był dla mnie jednym z najlepszych.
- po wielu miesiącach oczekiwania kupiłam Scarlet
- zajęłam z Czarką II miejsce na Gali Psów
- zaczęłam pisać bloga i poznałam wspaniałe osoby, które mają podobne pasje
- zaczęłam jeździć konno
- byłam na wakacjach u babci z dwoma psami
- byłyśmy razem w wielu miejscach np. na jurze, w Zielonej, w Świerklańcu i Koszęcinie
- Scarlet wygrała dwie wystawy, zajęła II miejsce na BIS
- dużo spacerowałyśmy po PK Lasy Nad Liswartą
- biegałyśmy w Polska Biega
- zaczęłam pisać bloga

W 2014 roku planujemy:

Z Scarlet:
- zapisać się na szkolenie frisbee lub agility
- rozpocząć i ukończyć Młodzieżowy Championat Polski
- rozpocząć dorosły Championat Polski
- wystartować w jakiś zawodach frisbee
- wziąć udział w Gali Psów i wygrać (lub zająć II miejsce za Czarką) w Super Trenerze
- spróbować tańca z psem
- (z szalonych marzeń) Na światowej wystawie w Poznaniu otrzymać tytuł zwycięzcy i klasyfikację na Crufta 2015)

Z Czarką:
- regularnie, amatorsko ćwiczyć agility
- wziąć udział w Gali Psów i wygrać (lub zająć II miejsce za Scarlet) w Super Trenerze
- polubić wodę
- ćwiczyć Dog Tricks
- i inne

Oraz pojechać na wspólne wakacje.

Tego posta zaczęłam pisać przed wczoraj. Teraz jest 61 minut po północy :) Idziemy spać. Więcej dzisiaj w dzień.

HAPPY NEW YEAR!!!

11 komentarzy:

  1. Życzę Wam, aby 2014 rok był jeszcze wspanialszy niż poprzedni! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci żeby wszystko się spełniło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wam, żeby rok 2013 był o niebo lepszy od poprzedniego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby sie Wam udalo!

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  5. No, 2014 na pewno nie będzie nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby twoje plany wypaliły! Tego najbardziej ci życzę! :)

    Pozdrawiam Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też ten rok był udany. Życzę Ci by wszystkie twoje plany i marzenia się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2014 nie będzie u was nudnym rokiem! Mamy nadzieje że wszystko z tej listy wypali, i nie będziecie tego żałować! I co, fajnie się pisze posta w nowym roku? Bo w archiwum już widać że w styczniu już jeden post haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby udało wam się spełnić wasze marzenia ;)

    http://aussie-dog-world.blogspot.com/

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!